رسیدن به شایستگی حاصل کسب دانش، مهارت و تغییر نگرش است

رسیدن به شایستگی حاصل کسب دانش، مهارت و تغییر نگرش است
   
رسیدن به شایستگی حاصل کسب دانش، مهارت و تغییر نگرش است |||| ||||

صبح امروز یکشنبه ۲۶ دی نشستی با هدف تقویت و ارتقاء ظرفیت های بین بخشی در تعامل دو جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس با اتاق اصناف مرکز استان با حضور مدیران و مسئولان دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین ، سید محمود هاشمی، رییس اتاق اصناف مرکز استان در این نشست گفت: امروزه مهارت در سطح جامعه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و شغلی خوب و ارزشمند است که در بازوی فرد باشد. وی با اشاره به این موضوع که تعامل و هماهنگی خوبی بین دو مجموعه وجود دارد بیان داشت: اتحادیه های اصناف مختلف، خودشان را با آموزش های فنی و حرفه ای هماهنگ کرده اند و تمامی آنها آمادگی دارند تا زمینه آموزش در محیط کار واقعی را برای علاقه مندان به مهارت آموزی فراهم کنند. هاشمی همچنین بیان داشت بر اساس هماهنگی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس بسیاری از اصناف برای اعطای پروانه کسب گواهینامه مهارت را به عنوان پیش نیاز طلب می کنند. 
رهام کیائی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس نیز در این نشست گفت: استان فارس از پتانسیل بسیار خوبی در زمینه نیروی انسانی و منابع برخوردار است و بستر های لازم برای توسعه آموزش های مهارتی مهیا است و ما وظیفه داریم تا در راستای فراگیر نمودن گفتمان مهارت موانع را برداشته و حمایت های لازم را انجام دهیم. وی رسیدن به شایستگی در حوزه های مختلف را محصول کسب دانش، مهارت و تغییر نگرش دانسته و اظهار کرد: اصناف در پیشانی خدمت رسانی به مردم قرار دارند و لازم است تا برای بهره وری هر چه بیشتر صنوف مختلف و خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر، مهارت کارکنان آنان ارتقاء یابد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
652 کلیک ها  یکشنبه, 26 دی 1400 15:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا