آمادگی کامل سپاه و بسیج فارس برای همکاری با هنرمندان انقلابی

آمادگی کامل سپاه و بسیج فارس برای همکاری با هنرمندان انقلابی
   
آمادگی کامل سپاه و بسیج فارس برای همکاری با هنرمندان انقلابی |||| ||||

سردار بوعلی گفت: نام خطه فارس به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت " مزین شده و برنامه ها و کارویژه های مسئولان استان بخصوص در حوزه فرهنگ ذیل این عنوان مهم برنامه ریزی و پیگیری شوند.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار بوعلی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان، گفت: کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در حوزه فرهنگ و هنر فارس مسئله مهمی است که باید بصورت ویژه توسط دست اندرکاران دنبال شود. 
وی خاطرنشان کرد: بسیج فارس با توجه به ظرفیت های عظیم و حضور در سراسر استان برای کمک به توانمندسازی فعالان عرصه فرهنگ و هنر آمادگی کامل دارد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند جریان سازی و استمرار فعالیت های تاثیرگذار هستیم، گفت: بسیج فارس و سپاه فجر با تمام امکاناتی که در اختیار دارند و با وجود ظرفیت و ارتباط گستره با مردم آماده هم افزایی و همکاری با مسئولان فرهنگی و هنری استان در این زمینه هستند.
وی خاطرنشان کرد: نام خطه فارس به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت " مزین شده و برنامه ها و کارویژه های مسئولان استان بخصوص در حوزه فرهنگ ذیل این عنوان مهم برنامه ریزی و پیگیری شوند.
سردار بوعلی افزود: ظرفیت های مذهبی و فرهنگی استان فارس و بخصوص شهر شیراز باید در سطح ملی و جهانی معرفی شوند و این رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری است.
وی با تاکید بر اهمیت تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: هنرمندان انقلابی می توانند با تولید آثار فاخر هنری در حوزه کتاب، فیلم، مستند و ... به درخشش نام فارس در سطح بین المللی و اقبال مخاطب نوجوان و جوان به تولیدات فرهنگی بومی استان کمک کنند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دیدگاه سپاه استان فارس هم افزایی و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، خاطرنشان: تعامل هر چه بیشتر نهادهای انقلابی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت های موجود در استان پیش نیاز مهم جریان سازی فرهنگی و تولید آثار فاخر هنری در تراز انقلاب اسلامی است.
سردار بوعلی افزود: برگزاری برنامه های شاخص فرهنگی و هنری در سطح بین المللی نظیر کنگره بین المللی پیامبر رحمت و موضوعاتی از جمله حمایت از هنرمندان بومی، ترویج کتابخوانی، کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی فعالان فرهنگی انقلابی و مدیریت جهادی همواره مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر استان فارس قرار داشته باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
326 کلیک ها  پنج شنبه, 23 دی 1400 15:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا