بیش از ۱۹هزار نفر در ۹ ماهه امسال توسط بهارنکو آموزش دیدند/ مشاوره گلوگاهی برای سلامت تازه عروس و دامادها

بیش از ۱۹هزار نفر در ۹ ماهه امسال توسط بهارنکو آموزش دیدند/ مشاوره گلوگاهی برای سلامت تازه عروس و دامادها
   
بیش از ۱۹هزار نفر در ۹ ماهه امسال توسط بهارنکو آموزش دیدند/ مشاوره گلوگاهی برای سلامت تازه عروس و دامادها |||| ||||

در راستای بهینه سازی و مناسب سازی کلاس های حضوری و الزامی حین ازدواج برای زوج ها از مرکز مشاوره و آموزش مهارتهای زندگی سپاسخواه دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط عبدالرسول همتی مدیر سلامت جمعیت خانواده و جمعی از مسولین بازدید شد.

 
 
به گزارش راستین آنلاین در این بازدید که با هدف برپایی هرچه گسترده تر کلاس های مشاوره و آموزش الزامی زوج های در حین عقد صورت گرفت، بهارنکو و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز را به چالش و بررسی های مجدانه در این گلوگاه سلامت واداشت.
 
 مسئول مرکز مشاوره و آموزش مهارتهای زندگی سپاسخواه، ضمن خرسندی از حضور پررنگ پیش از ازدواج زوجین در این کلاس ها، از ثبت نام ۱۹ هزار و ۷۱۲ نفر در ۹ ماهه ی سال ۱۴۰۰ خبر داد .
 
مرجان عضدی اظهار کرد : بهارنکو در چند سال اخیر عملا شاهد تقویت قدرت انتخاب صحیح در بین جوانان شایسته ازدواج بوده و این آمار از سوی مراکز صالح ذیربط قابل استناد است.
 
او افزود: الزام آور شدن این دوره و پشتیبانی از همسران تا یکسال پس از ازدواج همراه با آموزش مهارت های زندگی،همسرداری و برخورد با خانواده همسر ، در پنج سال اخیر موجب افزایش طول عمر زندگی خانواده ها در فارس شده است.
 
گفتنی است : طبق دستورالعمل هدفمند این بازدید ، به زودی شاهد مناسب سازی جلسات مشاوره و آموزش های الزامی با موضوعات ، احکام، روانشناسی طب سنتی، مسائل جنسی و حقوقی پیرامون زندگی مشترک برای عروس و دامادها از سوی گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو خواهیم بود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2375 کلیک ها  سه شنبه, 21 دی 1400 21:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا