تمدید جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس تا 30 دی‌ماه/ اضافه شدن تندیس "رسانه جریان ساز" به جشنواره

تمدید جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس تا 30 دی‌ماه/ اضافه شدن تندیس "رسانه جریان ساز" به جشنواره
   
تمدید جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس تا 30 دی‌ماه/ اضافه شدن تندیس "رسانه جریان ساز" به جشنواره |||| ||||

دبیر برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس اعلام کرد که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 دی‌ماه امسال تمدید شده است.

به گزارش راستین آنلاین  ابراهیم شیشه‌گر با بیان اینکه برای هفتمین سال متوالی است که این جشنواره در سطح کشور و چهارمین سال در استان فارس به صورت استانی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره یکی مهم‌ترین برنامه‌های بسیج رسانه در استان فارس است.

 

این فعال رسانه‌ای بیان کرد: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ۱۳محور و در ۹ قالب برگزار می‌شود که موضوعات مختلفی دارد.
 
شیشه‌گر ادامه داد: هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.
 
او، محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را "جهش تولید، امیدآفرینی، ظرفیت‌های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه‌ای، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی و ورزش" ذکر کرد.
 
دبیر برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس در ادامه با اعلام اینکه جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» برگزار خواهد شد افزود: مهلت ارسال آثار تا روز 30دی ماه امسال تمدید شده است.
ولی از اضافه شدن تندیس رسانه جریان ساز در جشنواره خبر داد و افزود: در بین اهالی رسانه فارس اگر رسانه ای مطالبه ای را آغاز و به جریان سازی منتج شده است می توانند در چند سطر توضیح نحوه جریان سازی رسانه ای خود را به دبیرخانه ارسال و در بخش "رسانه جریان ساز" شرکت کنند.
 
به گفته شیشه‌گر، در ایام دهه مبارک فجر امسال نیز منتخبین هر بخش معرفی و برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
 
این فعال رسانه‌ای افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت لینک مطلب یا فایل پی‌دی‌اف در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۱۷۲۸۱۲۵⁩ یا به آدرس شیراز، خیابان فردوسی، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس ارسال کنند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
568 کلیک ها  دوشنبه, 20 دی 1400 18:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا