دانش‌آموزان با مختصات فکری شهدا آشنا شوند

دانش‌آموزان با مختصات فکری شهدا  آشنا شوند
   
دانش‌آموزان با مختصات فکری شهدا  آشنا شوند |||| ||||

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه باید دانش‌آموزانی با مختصات و ویژگی‌های فکری شهدا تربیت کنیم، گفت: دانش‌آموزان با شناخت مسیر نورانی و مختصات فکری و شخصیتی شهدا، آینده کشور را تقویت خواهند کرد.

به گزارش راستین انلاین جهان‌بخش بانشی سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه در نخستین یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵  شهرستان کازرون و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: همه باید از رهروان راستین راه شهیدان والامقام باشیم و با ارادت و علاقه قلبی نسبت به ساحت شهدای عزیز، یادواره‌هایی را به جهت تبیین جایگاه شهدا برگزار کنیم.

او با اشاره به لزوم شناخت دانش‌آموزان با ویژگی‌ها و مختصات فکری، رفتاری و شخصیتی شهدای والامقام افزود: دانش‌آموزان باید در این مسیر پر از فیض و برکت قدم بگذارند و شناخت این مسیر نورانی به طور یقین آینده کشور و سربلندی میهن اسلامی را تقویت می‌کند.

بانشی ادامه داد: این شناخت نیز موجب می‌شود تا دانش‌آموزان برای حفظ اسلام، ارزش‌های الهی و نجات کشور از شیطنت‌های دشمنان، مانند پیشینیان از خودگذشتگی داشته باشند و در صورت لزوم با تمام وجود آماده ایثار، جانفشانی و مقاومت در راه میهن باشند.

او با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کازرونی در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ بیان کرد: امروز ما در مقابل روح بلند و ملکوتی شهیدان والامقام شهرستان کازرون قرار گرفته‌ایم، در مقابل جان برکفانی که با تمام وجود عاشقانه جانشان را فدا کردند، سر تعظیم فرود می‌آوریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: تبعیت از رهبری، توکل به خدا، عشق به مردم و وابستگی به ملت از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود. 

بانشی به اهمیت آشنایی آینده‌سازان میهن با الگوهای بزرگی که در کشور وجود دارد، اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان را باید با زندگی این بزرگمردان آشنا کنیم تا از وجود آنان معنویت و قدرت حرکت گرفته، شور و نشاط زندگی پیدا کنند و قوت ایمانشان و عشق به خوبی‌ها در آن‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
535 کلیک ها  سه شنبه, 14 دی 1400 21:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا