اساس کار سازمان بهزیستی بر مددکاری است

اساس کار سازمان بهزیستی بر مددکاری است
   
اساس کار سازمان بهزیستی بر مددکاری است |||| ||||

 مدیرکل بهزیستی فارس ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها گفت:  اساس کار بهزیستی بر امر مددکاری است، مددکاری باید در همه حوزه‌های فعالیتی سازمان بهزیستی به عنوان مهمترین اصل خدمتگزاری مورد توجه باشد.

 به گزارش راستین آنلاین سید محمد صادق کشفی نژاد  در ادامه با تاکید بر رعایت حقوق مددجویان و انجام قوانین و دستورالعمل ها، افزود: امر آموزش، بازآموزی، امتیاز دهی ،رتبه بندی و حمایت های ویژه از مددکاران بهزیستی به عنوان خط اول سازمان باید مورد توجه جدی باشد.
 مدیرکل بهزیستی فارس با تقدیر از حضور سلیمان کرمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به عنوان مهمان ویژه این گردهمایی ،خاطرنشان کرد:
 طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر با دستور استاندار فارس از ابتدای دی ماه آغاز شده و هزار و ۱۵۵ نفر معتاد متجاهر ذیل ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۶ در کمپ های بهزیستی پذیرش و غربالگری شده اند که از این تعداد هشتاد و سه نفر زن و ۱۰۷۰ نفر مرد هستند. بر اساس ماده ۱۶ معتادان متجاهر برای یک دوره ۳ ماهه باید در مراکز مجاز درمان و ترک اعتیاد، پذیرش و نگهداری شوند و بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۶ با دستور مقام قضایی این مدت زمان سه ماه دیگر قابل تمدید است .

 

 کشفی نژاد اظهار داشت: بهزیستی به عنوان سازمان متولی نگهداری از این افراد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همکاری ویژه دارد و از آن جائیکه ظرفیت پذیرش کمپ ماده ۱۶ بهزیستی فارس ۴۰۰ نفر می باشد ناچار به اسکان افراد جمع آوری شده مازاد بر ظرفیت، در کمپ های ماده ۱۵(مراکز ترک اعتیاد خود معرف)هستیم. 
 او با بیان اینکه :بخشی از این معتادان مربوط به شهرستان‌های اطراف شیراز یا استان های همجوار هستند، افزود : با توجه به کمبود ظرفیت ،در طرح جدید برنامه‌ریزی بر بازگرداندن معتادان متجاهر جمع‌آوری شده به شهرستان اصلی ایشان و تحویل به کمپ درمانی آن شهرستان است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
633 کلیک ها  سه شنبه, 14 دی 1400 13:17
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا