آمادگی شهرداری صدرا برای مواجهه با خطرات احتمالی برف و باران

آمادگی شهرداری صدرا برای مواجهه با خطرات احتمالی برف و باران
   
آمادگی شهرداری صدرا برای مواجهه با خطرات احتمالی برف و باران |||| ||||

مجتبی پارسایی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر صدرا با اشاره به آمادگی شهرداری صدرا در مواجهه با بحران های ناشی از بارندگی گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی مستمر تا اواسط این هفته و امکان وقوع سیلاب و سوانح متعاقب آن تیمهای متفاوت مدیریت بحران شهرداری که از قبل تشکیلات و ساختار آنها مشخص شده به صورت 24 ساعته حضور فعال داشتند تا در صورت بروز هر گونه سانحه در سطح شهر بتوانند در سریعترین زمان واکنش متناسب را انجام دهند.

 
 نائب رئیس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر صدرا با تاکید بر لزوم آمادگی و در دسترس بودن تیمها و تمام امکانات و تجهیزات تشریح کرد: برخی اقدامات کلان و اصلاحی برای آینده مد نظر هست از جمله تغییرات در حوزه شهرسازی و اصلاح نواقصی که امکان بروز مشکلات در بحران ها را دارد، خرید برخی ماشین آلات عمرانی از جمله مینی بیل، باب کت و بیل بکهو با مالکیت شهرداری که از هزینه های پرداختی به پیمانکاران بکاهد و سرعت اقدام عمل را نیز افزایش بدهد.
 
پارسایی که به صورت سرزده و در حین بارندگی از سطح شهر بازدید داشته تا عملکرد تیم های خدمات شهر را بررسی نماید اظهار داشت : هر چند آبگرفتگی هایی در سطح شهر وجود داشت ولی عملیات خدمت رسانی نسبت به قبل وضعیت مطلوبتری داشته است و اقدامات اصلاحی لازم در راستای حل ریشه ای مشکلات فعلی در دست تدوین و اجرا قرار دارد.
 
 شهردارصدرا نیز در حاشیه بازدید از عملکرد نیروهای مستقر در معابر و تقاطع های اصلی شهر صدرا گفت: فعال بودن تیم های 24 ساعته شیفت های مدیریت بحران شهرداری، گشت های مستمر تیم های عملیاتی و رصد مداوم سطح شهر، ساماندهی تیمهای امدادی، تست و آمادگی کامل تجهیزات امدادی مورد نیاز، هماهنگی تیمهای عملیاتی واحدهای مختلف ذی ربط، بررسی و پاکسازی مستمر جداول، کانالهای سیل بر، مسیلها و آبراهه های سطح شهر و حوزه های آبریز، شناسایی و رفع خطر نقاط و عوامل مستعد سانحه در زمان بروز سیل در این ایام از جمله مهمترین کارهای انجام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری صدرا بوده است.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1073 کلیک ها  شنبه, 11 دی 1400 13:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا