• دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس:

امر به معروف و نهی از منکر در برهه ای از زمان با بی مهری فراوان روبرو شد

امر به معروف و نهی از منکر در برهه ای از زمان با بی مهری فراوان روبرو شد
   
امر به معروف و نهی از منکر در برهه ای از زمان با بی مهری فراوان روبرو شد |||| ||||

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس با اشاره به اینکه با توجه به اینکه در برهه ای از زمان امر به معروف و نهی از منکر دچار بی مهری های فراوان شده، گفت: امید داریم با کمک دستگاه قضا و دیگر مسئولان دغدغه مند به اهداف والای این فریضتین، دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام علی کرم عباسی امروز (چهارشنبه ۸ دی) در جلسه هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس با مجموعه دستگاه قضایی استان که با حضور حجت الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس در محل سالن جلسات شهید قائدی این ستاد برگزار شد، ضمن خوشامدگویی، تشکر و قدردانی از زحمات دستگاه قضا در تعامل جدی با ستاد، گفت: حوزه امر به معروف و نهی از منکر گسترده و فراگیر است که طبیعتا با توجه به کمبود امکانات و نیروی انسانی کار را برای ما دشوار می کند اما ما با قوت و جدیت وظایف محوله را در جهت خدمت رسانی به آحاد جامعه انجام و امید به عنایت الهی داریم.

 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس تصریح کرد: ما هر هفته به یکی از شهرستان های استان سفر می کنیم و از نزدیک شاهد آن بودیم که چگونه همکاران بدون هیچ چشم داشتی و با دلسوزی تمام برای فریضتین گام های بلندی برمی‌دارند.
 
وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه در برهه ای از زمان امر به معروف و نهی از منکر دچار بی مهری های فراوان شده، اظهار داشت: امید داریم با کمک دستگاه قضا و دیگر مسئولان دغدغه مند به اهداف والای این فریضتین که هدف سیدالشهدا (ع) از قیام عاشورا است، دست پیدا کنیم چرا که پیگیری مطالبات مردمی در خصوص معضلات اجتماعی سطح شهر جزء وظایف ما مسئولین است.
 
حجت الاسلام کرم عباسی به پاره ای از این مطالبات از قبیل، جمع آوری معتادین متجاهر، خانه های رها شده در جنوب شهر که محل تجمع معتادین و خرید و فروش مواد مخدر و ارتقا سطح امنیت محلات جنوب شهر و... اشاره کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
284 کلیک ها  چهارشنبه, 08 دی 1400 09:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا