فرماندهان بسیج حضوری فراگیر در برنامه‌ها داشته باشند

فرماندهان بسیج حضوری فراگیر در برنامه‌ها داشته باشند
   
فرماندهان بسیج حضوری فراگیر در برنامه‌ها داشته باشند |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: انتظار و مطالبه ما از فرماندهان بسیج تلاش مستمر و حضور جهادی و فراگیر در برنامه‌هاست.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی یکشنبه ۵ دی در حاشیه دوره آموزشی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج محلات فارس با بیان اینکه نقش محوری فرمانده در پیشبرد امور و ماموریت‌ها غیرقابل انکار است، گفت: از مولفه‌های موثر در موفقیت یک فرمانده؛ باور، اعتقاد و انگیزه او برای اثرگذاری، اخذ تصمیات تعیین کننده و گره گشا بودن است.
 
او با بیان اینکه بسیج فارس در بحث مقابله با کرونا، کمک‌های مومنانه و تامین امنیت و دیگر ماموریت‌ها، کارنامه درخشانی داشته است، خاطرنشان کرد: انتظار و مطالبه ما از فرماندهان بسیج تلاش مستمر و حضور جهادی و فراگیر در برنامه‌هاست.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج در امر مهم فرهنگ سازی، گفت: کمک‌های مومنانه، نذر رهایی، تامین لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند و بسیاری طرح‌های دیگر مرهون تلاش و خلاقیت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج است.
 
او با تاکید بر اهمیت حمایت از پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادامه داد: حوزه‌های مقاومت بسیج مبدا تحول و تعالی در بسیج هستند و اجرای طرح‌های شاخص توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج نام فارس را در سطح کشور برجسته کرده است.
 
بوعلی با تاکید بر اینکه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج در تمام امور مربوط به بسیج محلات نقش محوری بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: امروز نیز بسیج آمادگی دارد در هر عرصه‌ای که کشور نیاز داشته باشد حضور پیدا کند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
556 کلیک ها  یکشنبه, 05 دی 1400 13:16
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا