• معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خبر داد

آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح آبرسانی به مسکن مهر امام رضا(ع) و شهر لپویی زرقان

آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح آبرسانی به مسکن مهر امام رضا(ع) و شهر لپویی زرقان
   
آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح آبرسانی به مسکن مهر امام رضا(ع) و شهر لپویی زرقان |||| ||||

 عملیات اجرایی فاز اول طرح آبرسانی به مسکن مهر امام رضا(ع) و شهر لپویی شهرستان زرقان آغاز شد . 

به گزارش راستین آنلاین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح آبرسانی به مسکن مهر امام رضا(ع) و شهر لپویی شهرستان زرقان گفت : اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این طرح ۸۰۰۰ خانوار این مناطق از مزایای آن منتفع می شوند.
محمود رضایی پروژه ی مذکور که فاز اول طرح آبرسانی به شهر لپویی و مسکن مهر این شهر از خط انتقال سد درود زن می باشد، شامل اجرای ۴۵۰۰ متر خط انتقال آبرسانی با استفاده از لوله های پلی اتیلن به قطر ۲۵۰ میلیمتر از خط انتقال سد درود زن به مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مسکن مهر امام رضا ع لپویی است . وی عنوان کرد : اعتبار این طرح را هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : این هزینه توسط یکی از خیرین نیکوکار این منطقه تأمین می شود
. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد : با بهره برداری از این پروژه ۸۰۰۰ خانوار از مردم شهر لپویی و مسکن مهر امام رضا (ع) لپویی از مزایای آن منتفع خواهند شد. رضایی همچنین از اجرای فاز دوم این طرح نیز خبر داد و اظهار داشت: مقرر شده است در ادامه با تأمین ۹ هزار متر لوله ی مورد نیاز توسط شرکت آبفا استان فارس، عملیات حفر کانال و کارگزاری آن توسط این خیر بزرگوار صورت بگیرد. 
وی ضمن تقدیر از شرکت آبفای فارس به پاس فعالیت های مستمر در حوزه ی آبرسانی و تقدیر از مجمع خیرین آبرسان استان، در خصوص آغاز عملیات اجرایی این پروژه ابراز خرسندی کرد و گفت : حوزه عمرانی استانداری فارس در این زمینه همکاری ویژه ای خواهد داشت .
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خاطر نشان کرد : با توجه به محدودیت منابع آب ، کاهش بارندگی ولزوم پاسخگویی به نیاز مشترکین وچالش های مدیریت منابع آب و جهت بررسی وارائه راهکار بمنظور به حداقل رساندن هدر روی آب وکاهش هزینه های مالی بسیار مهم است که تاسیسات آبرسانی به گونه ای حفاظت ونگهداری شودکه نیازمندی های آب شرب روستاها و شهرها را با حداقل هزینه تامین کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
524 کلیک ها  شنبه, 04 دی 1400 16:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا