شب شعر «قرار مادرانه» به میزبانی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

شب شعر «قرار مادرانه» به میزبانی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
   
شب شعر «قرار مادرانه» به میزبانی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود |||| ||||

محفل ادبی شب شعر قرار ویژه شهادت حضرت زهرا(س) با عنوان « قرار مادرانه» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برپا خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین میلاد امیری‌نژاد، مدیر خبرگزاری تسنیم در استان فارس، اول دی به خبرنگاران گفت: شب شعر قرار مادرانه، یک محفل شاعرانه و ادبی است که به همت این خبرگزاری در کشور راه‌اندازی شد و برای سال ششم پنجشنبه دوم دی ماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود. 
 
او با بیان اینکه با هدف اطلاع‌رسانی اقدامات و مفاهیم فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) محفل ادبی را به نام آن حضرت برگزار می‌کنیم، گفت: در سالیان گذشته این محفل ادبی در تهران، مشهد و قم برگزار شده است که در آن چهره‌های برجسته ادبیات و شعر آئینی کشور نیز حضور داشته و دارند. 
 
این فعال رسانه‌ای در فارس افزود: شب شعر قرار مادرانه که قرار است در شیراز برگزار شود، آقایان سعید بیابانکی، احمد بابایی، قاسم صرافان، محمود حبیبی کسبی، محمدحسین ملکیان و محمد رسولی با شعرخوانی به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) عرض ارادت می‌کنند. 
 
امیری‌نژاد با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که « فارس در قله و سومین حرم اهل بیت است» بیان کرد: میزبانی از شاعران برجسته اهل بیت در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم منور احمدی و محمدی افتخاریست که نصیب استان فارس شده است.
 
او اضافه کرد: اکنون در استان فارس فضا برای استفاده از شاعران جوان، مستعد و برجسته شعر آئینی در ایام مختلف فراهم است.
 
امیری‌نژاد ابراز امیدواری کرد که با همت و درایت متولیان فرهنگی شهر شیراز و استان فارس اقدامات شایسته‌ای را در آینده شاهد باشیم و افزود: یقیناً خبرگزاری تسنیم هم به عنوان یکی از رسانه‌های انقلابی، تلاش می‌کند تا اقدامات مناسبی برای اطلاع‌رسانی پیرامون اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ دینی و مذهبی، سامان دهد. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
676 کلیک ها  چهارشنبه, 01 دی 1400 16:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا