دستگیری برادران مسلح زورگیر در فارس

دستگیری برادران مسلح زورگیر در فارس
   
دستگیری برادران مسلح زورگیر در فارس |||| ||||

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری زورگیران مسلح منازل شهرستان‌های شمالی این استان در عملیات شب گذشته مأموران انتظامی خرمبید، خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین سردار رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه ۱۷ آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع ۳ فقره سرقت به عنف مسلحانه منزل توسط سرنشینان یک سواری پژو پارس در حوزه شهرستان‌های آباده، اقلید و خرم‌بید، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.
 
او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سارقان با یک قبضه اسلحه کمری سوژه‌های خود را انتخاب و با ترفندهای خاصی وارد منازل مورد نظر شده و با تهدید اسلحه پس از بستن دست و پای صاحبان منزل اقدام به سرقت اشیا کم حجم و با ارزش از جمله طلاجات، موبایل، وجه نقد و ... می‌کردند.  
 
فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: بلافاصله طرح مهار اجرا و محورهای ورودی و خروجی این شهرستان‌ها تحت نظر قرار گرفت و در نهایت مأموران انتظامی شهرستان خرم‌بید خودرو پژو پارس متعلق به سارقان را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.
 
حبیبی گفت: در این خصوص راننده و ۲ سرنشین دستگیر و در بازرسی از این خودرو یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۵ عدد فشنگ، تعدادی سلاح سرد و مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد.
 
این مقام ارشد انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان (۳ برادر و یک پسر عمو) پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه به سرقت به عنف مسلحانه از منازل در حوزه شهرستان‌های شمالی استان فارس اقرار کردند، افزود: در این خصوص یکی دیگر از همدستان این سارقان که به سمت شیراز متواری شده بود در حوزه شهرستان "مرودشت" نیز شناسایی و دستگیر شد.
 
حبیبی با بیان اینکه در سوابق سارقان که ساکن شهرستان خرم‌آباد (از توابع استان لرستان) هستند ۲۵ فقره سرقت مسلحانه، یک فقره قتل و ایراد ضرب و جرح عمدی در استان‌های فارس، اصفهان و خراسان رضوی به چشم می‌خورد، به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه هشدار داد که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و این فرماندهی با مجرمان قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
707 کلیک ها  چهارشنبه, 17 آذر 1400 21:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا