دانشـجو موتـور محـرکه کشـور و پیشـران حـرکت در چله دوم انقـلاب است

دانشـجو موتـور محـرکه کشـور و پیشـران حـرکت در چله دوم انقـلاب است
   
دانشـجو موتـور محـرکه کشـور و پیشـران حـرکت در چله دوم انقـلاب است |||| ||||

*دانشـجو موتـور محـرکه کشـور و پیشـران حـرکت در چله دوم انقـلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

 
 متن بیانیه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
روز دانشجو، روز یافتن هویت واقعی ایرانی ـ اسلامی جوان دانشجو و فرصت مغتنمی در بازخوانی و افتخار به آن هویت اصیل است.
 
انقلاب شکوهمند اسلامی حرکتی بود که با اهداف شاخصی همانند اسلام‌خواهی، استکبارستیزی، حفظ استقلال و آزادی کشور، کرامت‌بخشی به انسان، دفاع از مظلوم، پیشرفت و اعتلای علمی، فنی و اقتصادی کشور به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)، آن روح بلند دوران و مجاهدت مردم به ویژه جوانان دانشجو شکل گرفت و این خط نورانی و صراط مستقیم بایستی بدون کوچکترین انحرافی ادامه پیدا کند که در این میان تکلیف نسل جوان کنونی و عمدتاً دانشجویی همین است که این خط را در همان جهت‌گیری به‌سوی تکاملِ بیشتر پیش ببرد.
 
در حقیقت تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بدون نیرو و انگیزه جوانی، قدرت فکری و بدنی و نشاط، روحیه و خط‌شکنی‌هایی که در جوان‌ها به‌ عنوان خصیصه شاخص وجود دارد، تقریباً سخت و یا حتی غیر ممکن می نماید. از این رو جنبش دانشجویی مسلمان مورد نظر امامین انقلاب شکل گرفته و با مسئولیت‌های مهمی  از جمله متولی  امر «گفتمان‌سازی» و «تصمیم‌سازی» عملی در سطح کشور و حرکت انقلابیِ ملت ایران، به عنوان پیشران حرکت و موتور محرکه کشور در گام دوم انقلاب مورد عنایت بیشتر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.
 
جنبش های دانشجویی اسلامی همیشه با تراکم قدرت و انگیزه، خلاقیت و شجاعت جوانی محل اثر بزرگ و عبور موفقیت آمیز و سهل الوصول از پیچ های بزرگ تاریخی در کشور و انقلاب اسلامی بودند.
 
اینک درگام دوم انقلاب، جوان دانشجو و دانشجوی جوان مسلمان با انگیزه، قدرت و جسارت فزون تری برای ادامه راه روشن اسلاف خود، با قدرت بیان و تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته همراه با خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی و به کار گیری همّت بلند و هوشیاری و ابتکار عمل و با بهره گیری از تجربه‌های گرانسنگ و عبرت های گذشته و بهره مندی از تمامی ظرفیّت های معطل مانده، خواهد توانست جهش بزرگی به سمت  افق های نوین  و «ایجاد تمدن نوین اسلامی» و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) راسخ و استوار گام های بزرگی بردارد.
 
 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس» تلاش دارد تا در راستای منویات راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و انتظارات معظم له در چله دوم انقلاب خطاب به این شورا با بهره مندی بیشتر و جدی تر از جوانان مؤمن انقلابی  و به کارگیری ابتکارات و استفاده از خلاقیت‌های آنان، با تبیین و عمق بخشی به شعارها، ضمن مردمی و فراگیر کردن و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی در رساندن پیام صادقانه و صمیمی انقلاب به دل های مخاطبان گام های مؤثر و اساسی بردارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
459 کلیک ها  چهارشنبه, 17 آذر 1400 08:03
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا