تصادف زنجیره‌ای در شیراز یک کشته داد

تصادف زنجیره‌ای در شیراز یک کشته داد
   
تصادف زنجیره‌ای در شیراز یک کشته داد |||| ||||

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد که برخورد شدید چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین در بلوار دکتر حسابی یک فوتی و دو مصدوم به دنبال داشت.

به گزارش راستین آنلاین محمدهادی قانع سه‌شنبه ۱۶ آذر در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران بیان کرد: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید دو کامیون با دوخودروی سواری پراید و پژو، گزارش شد.

وی گفت:ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز با توجه به شدت حادثه به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه ۸ و تیم امداد و نجات جاده ای را ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه امروز به بلوار دکتر حسابی اعزام کرد.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو کامیون در مسیر در حال حرکت بود که به دلیل ناتوانی در  کنترل خودرو به شدت با خودروی سواری پراید برخورد میکند و این تصادف منجر به برخورد یک دستگاه کامیون دیگر با یک خودروی پژو شده بود. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: شدت این حادثه باعث گیر کردن پراید زیر کامیون شده بود. با توجه به گرفتار شدن راننده پراید و همچنین گاز سوز بودن این خودرو نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل تصادف و مسدود کردن کامل محور به قطع جریان برق و نشت شدید سوخت خودروها، مشغول شده و همزمان با حضور جرثقیل در محل رها سازی خودروی پراید آغاز شد.

قانع عنوان کرد: نیروهای عملیات پس از برش قسمتی از بدنه متلاشی شده خودرو پراید راننده محبوس شده را از لا به لای آهن پاره‌ها خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که پس از معاینات اولیه متاسفانه مشخص شد راننده خودرو پراید بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

او اعلام کرذ: دو مصدوم دیگر این حادثه (سرنشینان خودروی پژو) در همان لحظات اولیه توسط تیم امدادی از خودرو خارج و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی بیشتر تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
657 کلیک ها  سه شنبه, 16 آذر 1400 12:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا