لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب

لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب
   
لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب |||| ||||

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با تأکید بر لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب، گفت: باید با همکاری دستگاههای دولتی زمینه مشارکت‌های مردمی و مسجد محوری را نیز فراهم کنیم.

 
زهرا یقطین در دیدار با بانوان فعال فارس به بحث و تبادل نظر در راستای همکاری و لزوم وحدت رویه در نقش آفرینی موثر در حوزه زنان و خانواده استان پرداخت.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از استانداری، یقطین بر ایجاد وحدت رویه و استفاده از تمام ظرفیت‌ها به خصوص مشارکت‌های مردمی در حوزه زنان و خانواده تأکید کرد.
 
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: یکی از گروه‌های مهم در این عرصه، زنان خانه دار هستند که علاوه بر کار ارزشمند مدیریت خانه، همسرداری و مادری با ارتقای دیدگاه، نسبت به مسائل اجتماعی نیز دغدغه مند شوند و به صورت فعال و موثر در جامعه ایفای نقش کنند. 
 
یقطین با اشاره به کار کردن در فضایی فارغ از ساختار دست و پاگیر اداری اظهار کرد: ما نیازمند فکر و اندیشه تمام دوستان در تمام سطوح جامعه هستیم و در این راستا باید با هم قدم برداشته و برای حل مسائل، گام علمی برداریم.
 
او همچنین با ابراز خرسندی از حضور دو بانوی فعال در شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: امید است بتوانیم در کنار هم با انسجام و وحدت رویه در حوزه زنان و خانواده کار کنیم، اگر در ابتدای کار مبانی فکری امامین انقلاب در حوزه زنان و خانواده را هدف و محور فعالیت‌ها قرار دهیم.
 
یقطین اضافه کرد: فارغ از حاشیه‌ها و مباحث مختلفی که در این حوزه مطرح می‌شود، می‌توانیم به سمت افق مدنظرمان حرکت کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
330 کلیک ها  یکشنبه, 07 آذر 1400 10:00
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا