بسیج پرچمدار نهضت سواد رسانه ای است

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع)شیراز گفت: بسیج در سال‌های اخیر پرچمدار نهضت سواد رسانه‌ای در کشور بوده است.

 
به گزارش راستین آنلاین سید محسن هاشمی دوشنبه اول آذر، ضمن تبریک چهل و دومین سال تشکیل بسیج مستضعفان، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: بسیج نخستین و بزرگترین مجموعه بود که به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، لبیک عملی گفته است.
 
او، مهمترین عرصه ورود مجموعه بسیج به فضای مجازی را در حوزه افزایش سطح سواد رسانه‌ای عموم مردم دانست و گفت: استان فارس جایگاه نخست کشوری را در این زمینه دارد و این افتخار به یمن حضور فعالانه بسیجیان در رده‌های مختلف است.
 
مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، مجموعه تحت مدیریت خود را یکی رده‌های فعال و پویا در عرصه فضای مجازی دانست.
 
هاشمی گفت: سال ۱۳۹۹ به همت بسیجیان فعال مجازی ناحیه احمدبن موسی(ع)، رتبه نخست کشوری جشنواره تدریس مقابله با شایعات را کسب کردیم و همچنان به گسترش فعالیت‌ها ادامه می‌دهیم.
 
او کمک به افزایش توانمندی گروه‌های هدف بسیج به ویژه دانش‌آموزان و خانواده دانش آموزان را از اولویت‌های حوزه کاری فضای مجازی اعلام و اضافه کرد: هفته بسیج اوج فعالیت کمی و کیفی در فضای مجازی است.
 
هاشمی ادامه داد: این موضوع نه تنها در حوزه آموزش حضوری و مجازی، بلکه با تولید محتواهای آموزش الکترونیک و ارائه رایگان آنها به مربیان سواد رسانه‌ای و عموم مردم، متناسب با گروه سنی، تحصیلاتی و شغلی، قابل اجرا است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
474 کلیک ها  دوشنبه, 01 آذر 1400 16:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا