کمک به توانمندسازی محلات آسیب پذیر و کمتر برخوردار از محورهای آمادگی جمعیت هلال احمر فارس است

کمک به توانمندسازی محلات آسیب پذیر و کمتر برخوردار از محورهای آمادگی جمعیت هلال احمر فارس است
   
کمک به توانمندسازی محلات آسیب پذیر و کمتر برخوردار از محورهای آمادگی جمعیت هلال احمر فارس است |||| ||||

کمک به توانمندسازی محلات آسیب پذیر و کمتر برخوردار از محورهای آمادگی جمعیت هلال احمر فارس در زمینه ماموریت های اجتماع محور است که با محوریت معاونت های داوطلبان، جوانان و درمان و توانبخشی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش راستین آنلاین حسین درویشی امروز (پنج شنبه 27 آبان) در نشست هم اندیشی کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس با مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر فارس گفت: بهبود کیفیت زندگی و پیشگیری از معضلات روانشناختی معتادان به ویژه معتادان متجاهر و خانواده های آنها موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: کمک به توانمندسازی محلات آسیب پذیر و کمتر برخوردار از محورهای آمادگی جمعیت هلال احمر در زمینه ماموریت های اجتماع محور است که با محوریت معاونت های داوطلبان، جوانان و درمان و توانبخشی در دستور کار قرار دارد.
 
«سلیمان کرمی»، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز در این نشست عنوان کرد: استاندار فارس به آسیب های اجتماعی و اعتیاد به مواد مخدر نگاه مسئله محور دارد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی مسئول برای به مددجویان این حوزه و به حداقل رساندن آسیب های ناشی از اعتیاد در سطح استان آمادگی دارد.
 
خاطر نشان می شود، در جلسه مشترک کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با مدیر عامل و معاونین داوطلبان، جوانان و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس، راه های همکاری در زمینه کمک به امور درمانی معتادان و خانواده های آنها به عنوان یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان جلسه مقرر شد متن پیش نویس تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس توسط کارشناسان خبره جمعیت هلال احمر استان تهیه و پس از تبادل نظر نهایی و اجرایی شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
135 کلیک ها  پنج شنبه, 27 آبان 1400 12:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا