وقتی اهل مطالعه نباشیم نمی‌توانیم از عهده کار برآییم

وقتی اهل مطالعه نباشیم نمی‌توانیم از عهده کار برآییم
   
وقتی اهل مطالعه نباشیم نمی‌توانیم از عهده کار برآییم |||| ||||

تولیت آستان شاهچراغ(ع) تصریح کرد: دفاع دقیق از نظام و رهبری در صورتی ممکن است که مدافعین و دلسوزان نظام، دستشان پر باشد، لذا باید مطالعه کنیم و مطالب را به روز، به نسل جدید انتقال بدهیم، وقتی اهل مطالعه نباشیم نمی‌توانیم از عهده کار برآییم.

به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری عصر سه‌شنبه ۲۵ آبان در مرحله نهایی جشنواره الگوی برتر تدریس که به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: سپاه برآمده از متن انقلاب اسلامی است و جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارد، وجود این شجره طیبه، هم انقلاب و هم کشور را بیمه کرده است.

او خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود”، شاید در آن وقت، همه معنی این جمله را درک نمی‌کردند، اما با ورود کشور به دهه پنجم انقلاب، همه مردم متوجه این موضوع شده‌اند که یکی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی، همین شجره طیبه سپاه است. مقام معظم رهبری نیز بارها تکرار کرده‌اند، زیرا که اساس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تقوا نهادینه شده است.

تولیت آستان احمد بن موسی(ع) بیان کرد: از درون سپاه، اسطوره‌هایی مثل شهید سردار سلیمانی متولد می‌شوند که دنیا را تکان می‌دهند. این همه دشمنی و تخریب بر علیه سپاه، دلیل بر سرآمدی و کارآمدی این نهاد انقلابی است.

کلانتری با بیان اینکه دشمن نقاط اساسی همچون شورای نگهبان، نهاد رهبری و نیروهای مسلح را می‌کوبد، گفت: دلیلش این است که می‌خواهد به ارکان اصلی و نقاط حساس جمهوری اسلامی ضربه بزند.

او اضافه کرد: دشمن واقعا متوجه عظمت و قدرت کشور است، نه عظمت پوشالی که روی تبلیغات درست شده و با یک باد از هم می‌پاشد، مثل ارتش پوشالی رضا خان که در سه روز از هم پاشید. ژنرال‌ها و ارتشبدها، زمان شاه هم زیاد بودند و در ۲۱ بهمن ۵۷  همه تسلیم انقلاب اسلامی شدند.

تولیت شاهچراغ(ع) گفت: امروز حقیقت سپاه پاسداران و حقیقت آرمان نظام اسلامی، ستون‌های دشمن را به لرزه درآورده، این عظمت و اقتدار باید حفظ شود، یکی از خدمت‌های ماندگار این است که با عمل، این ارزش‌ها حفظ شود.

کلانتری با بیان اینکه همه مستضعفین و مردم مظلوم جهان از همه ادیان طرفدار انقلاب هستند، عنوان کرد: ما مسئولیم با همه وجود این آرمان‌ها را تقویت و بر حفظ ارزش‌های سپاه، فداکاری کنیم.

او گفت: یکی از ایرادهای بزرگی که وجود دارد، این است که بسیاری از کسانی که ادعای انقلابی‌گری می‌کنند، دستشان خالی است و وقتی از آنها درباره ولایت فقیه سوال می‌شود، چیزی برای گفتن ندارند.

تولیت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: هر گوشه این کشور حرم است، به تعبیر شهید سردار سلیمانی خدمت و کار در کشور، به‌مثال خدمت و دفاع از حرم است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
522 کلیک ها  سه شنبه, 25 آبان 1400 19:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا