تصادف در شیراز با یک کشته و ۲ مصدوم

تصادف در شیراز با یک کشته و ۲ مصدوم
   
تصادف در شیراز با یک کشته و ۲ مصدوم |||| ||||

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری در جاده کمربندی جوادیه عصر امروز منجر به کشته شدن یک نفر از رانندگان و مصدومیت دو سرنشین خودروها شد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی قانع شامگاه شنبه ۲۲ آبان در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات این حادثه پرداخت و گفت: ساعت ۱۶ عصر امروز، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از بروز یک حادثه دلخراش رانندگی در مسیر کمربندی جوادیه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ را به محل حادثه اعزام کرد.
 
او افزود: بنابه اظهار آتش نشانان، یک دستگاه خودروی سواری ساینا در حین حرکت به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و به حالت کاملا واژگون متوقف می‌شود که این حادثه منجر به تصادف دو خودروی پراید دیگر در این مسیر می‌شود. 
 
قانع ادامه داد: بر اثر شدت برخورد، راننده و یکی از سرنشینان دو خودروی پراید دچار آسیب دیدگی شدند که هر دو مصدوم این حادثه در همان لحظات اولیه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: با معاینات اولیه عوامل اورژانس مشخص شد، در جریان این حادثه، راننده مرد ۳۰ ساله خودروی ساینا که از اتاقک خودرو به بیرون پرتاپ شده بود، بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده است.
 
قانع عنوان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از رفع نشتی سوخت و ایمن سازی کامل محل حادثه، خودروها را به محل امن منتقل کرده و محل را برای بررسی علت وقوع این حادثه مرگبار رانندگی به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
227 کلیک ها  شنبه, 22 آبان 1400 21:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا