سوداگران مرگ در دام پلیس / کشف بیش از ۴۰۰کیلو موادمخدر در فارس

سوداگران مرگ در دام پلیس / کشف بیش از ۴۰۰کیلو موادمخدر در فارس
   
سوداگران مرگ در دام پلیس / کشف بیش از ۴۰۰کیلو موادمخدر در فارس |||| ||||

فرمانده انتظامی استان از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف ۴۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و حشیش در ورودی "شیراز" خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سردار رهام‌بخش حبیبی پنجشنبه 20 آبان در تشریح این رخداد به خبرنگاران گفت: بامداد ۱۹ آبان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل تردد قاچاقچیان با یک سواری پژو پارس را در محور "کرمان-شیراز" شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در قالب چند اکیپ به محورهای مواصلاتی منتهی به شیراز اعزام و پس از ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری به صورت محسوس و نامحسوس در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران دستور ایست را صادر که راننده و سرنشین بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا خودرو را رها و اقدام به فرار کردند.

حبیبی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، ۱۷۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲۵۰ کیلو حشیش (در مجموع ۴۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر)کشف کردند، گفت: در این ماموریت یکی از کارکنان انتظامی بر اثر تیراندازی قاچاقچیان از ناجیه پا مجروح و پس از انتقال به بیمارستان و اقدامات اولیه درمانی حال مزاجی وی مطلوب گزارش شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری راننده و سرنشین متواری که به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرده و متواری شده‌اند با جدیت ادامه دارد، گفت: در این خصوص یک سواری پژو پارس با دو سرنشین که همدستان قاچاقچیان متواری و مالک مواد مخدر بوده‌اند دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

وی هشدار داد: استان فارس هیچگاه جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود و در صورت فعالیت منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

پلیس داراب ۱۰۵ کیلو حشیش کشف کرد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز  گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان "داراب" ۱۰۵ کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ کشف شد. 

سردار یوسف ملک‌زاده، بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه "پاسخن" شهرستان "داراب" حین گشت زنی در محور "بندرعباس-شیراز" به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، عنوان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را در محورهای خاکی توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۰۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
553 کلیک ها  پنج شنبه, 20 آبان 1400 16:08
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا