ارزیابی سرعت عمل و عملکرد آتش نشانان شیرازی

ارزیابی سرعت عمل و عملکرد آتش نشانان شیرازی
   
ارزیابی سرعت عمل و عملکرد آتش نشانان شیرازی |||| ||||

در بازدید شبانه رییس کمیسیون سلامت ،محیط زیست وخدمات شهری شورای شهر با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری از سطح شهر طی تماسی با مرکز آتش نشانی شیراز و اعلام حریق ،سرعت‌عمل، نحوه برخورد نیروها با حوادث و عملکرد و تجهیزات آتش‌نشانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

به گزارش راستین آنلاین نیروهای آتش نشان ایستگاه اعزامی شماره 12 در کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند و در آنجا مورد تقدیر عضو شورای اسلامی شهر قرار گرفتند.

 
عضو و ناظر شورا در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در حاشیه این حضور اظهارداشت: یکی از اصول بنیادی در مدیریت بحران ، مکان‌گزینی اصولی ایستگاه‌ها و سطح بالای آمادگی نیروهای آتش‌نشانی در شرایط بحرانی است و ایستگاه‌های آتش‌نشانی ازجمله مراکز مهم و حیاتی خدمات‌رسانی هستند که نقش مهمی در تأمین ایمنی دارند.
 
مسعود زارعی بیان کرد: اگر توانایی یک آتش‌نشان در سطح استاندارد و متناسب با وظایف این شغل باشد، می‌تواند در حین ماموریت‌های واگذارشده، به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، وظایف مهم و حیاتی خود را انجام دهند.
 
وی تصریح کرد: هدف از این اقدام ارزیابی عملکرد رئیس و کارکنان آتش‌نشانی شهرداری شیراز، برآورد تجهیزات، افزایش آمادگی جهت واکنش در شرایط اضطراری و ارزیابی و سنجش آمادگی جسمانی و سطح آموزش نیروها بوده است.
 
در پایان عضو و ناظر شورا در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز و سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری از ایستگاه 12 بازدید و طی تماس تلفنی از مدیریت و زحمات و تلاش محمدهادی قانع رییس سازمان آتش نشانی و نیروهای متعهد و شجاع سازمان قدردانی کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
701 کلیک ها  چهارشنبه, 19 آبان 1400 13:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا