• توسط شهردار شیراز

معاون مالی و اقتصادی، مدیر کل حراست و شهرداران مناطق ۷، ۸ و ۱۰ شیراز منصوب شدند

معاون مالی و اقتصادی، مدیر کل حراست و شهرداران مناطق ۷، ۸ و ۱۰ شیراز منصوب شدند
   
معاون مالی و اقتصادی، مدیر کل حراست و شهرداران مناطق ۷، ۸ و ۱۰ شیراز منصوب شدند |||| ||||

شهردار شیراز با صدور احکامی جداگانه معاون مالی و اقتصادی شهرداری، مدیر کل حراست و شهرداران مناطق ۸ (بافت تاریخی)، ۷ و ۱۰ را منصوب کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین سید احسان اصنافی با صدور حکمی سعید مصفا را به سمت معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز منصوب کرد. در حکم معاون مالی و اقتصادی بر مواردی همچون نظارت بر وصول درآمد و تحقق و توسعه درآمدهای پایدار، نظارت بر هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه، نظارت بر اداره و حفظ دارایی های منقول و غیرمنقول شهرداری و ... تاکید شده است. پیش از این محمدهادی هاشم پور معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز بود.
 
همچنین شهردار شیراز در حکمی دیگر علیرضا جمشیدی را به سمت مدیرکل حراست شهرداری شیراز منصوب کرد. در حکم در حکم صادره از سوی سید احسان اصنافی به علیرضا جمشیدی بر مواردی همچون اتخاذ تدابیر مناسب درخصوص نظارت بر انجام امور مربوط به حراست اموال، ساختمانها، ماشین آلات و ...، نظارت بر انجام امور مربوط به حفاظت پرسنلی و ... تاکید شده است. پیش از این سید مهدی حسینی خواه مدیر کل حراست شهرداری شیراز بود.
 
سید احسان اصنافی با صدور حکمی علی مصلی نژاد به سمت شهردار منطقه ۸ (منطقه تاریخی) منصوب کرد. در حکم صادره از سوی شهردار شیراز بر مواردی همچون نظارت بر امور مالی و وصل درآمد، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری، نظارت بر ایجاد و نگهداری فضاهای سبز و پارک های منطقه، نظارت بر انجام امور عمرانی، نظارت بر فرآیندهای صدور پروانه ساختمانی، مجوزها، پایان کار، پاسخ استعلام و ... تاکید شده است. پیش از این مهدی قلندری شهردار منطقه هشت شیراز بود.
 
همچنین احکام قاسم اکبری به عنوان شهردار منطقه هفت شیراز و سعید معصومی شهردار منطقه ۱۰ شیراز که پیشتر به عنوان سرپرست منطقه معرفی شده بودند، نیز توسط شهردار شیراز صادر شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
553 کلیک ها  یکشنبه, 16 آبان 1400 13:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا