• به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) انجام شد

اطعام ۸هزار نفری نیازمندان در شیراز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت : به مناسبت ۱۷ ربیع الاول، ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص)، ۸ هزار نیازمند و از افراد آسیب پذیر شهر شیراز، اطعام شدند.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی گفت: اطعام نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در شیراز با همراهی موقوفه صغرا بیگم ملقب به شرف‌الحاجیه، از موقوفات ناحیه چهار شیراز انجام شده است.
 
او با بیان اینکه تاریخ وقف این موقوفه رمضان ۱۳۴۵ هجری قمری است، افزود: از جمله نیات موقوفه شرف الحاجیه اطعام مساکین در شب میلاد نبی مکرم اسلام است و به همین منظور اجرای نیت این موقوفه بصورت طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر محلات حاشیه شهر شیراز انجام شد.
 
موسوی بیان کرد: در اجرای نیت این موقوفه از ظرفیت گروه‌های جهادی و همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده کردیم و با شناسایی خانواده های نیازمند، اجرای امینانه نیت مرحوم صغرابیگم در شب میلاد پیامبر مهربانی ها در قالب اطعام ۸ هزار نفر اجرایی شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تاکید کرد: با گذشت قریب یکصد سال از تاریخ وقف موقوفه شرف الحاجیه همچنان سنت خیر واقف تداوم دارد و سالانه افراد نیازمند متعددی از محل عواید این موقوفه اطعام می‌شوند و این مسئله نشان دهنده ماندگاری سنت حسنه وقف و نیات خیرخواهانه واقفان است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
263 کلیک ها  دوشنبه, 03 آبان 1400 19:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا