کشف بیش از ۶۰۰کیلو مواد مخدر در فارس /متهمان در دام پلیس

کشف بیش از ۶۰۰کیلو مواد مخدر در فارس /متهمان در دام پلیس
   
کشف بیش از ۶۰۰کیلو مواد مخدر در فارس /متهمان در دام پلیس |||| ||||

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی طی ۲ عملیات پلیسی در نی ریز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سرداررهام بخش حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: مامورین ایستگاه بازرسی قطرویه شهرستان نی‌ریز شب گذشته با همکاری عوامل یگان تکاوری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون کشنده مشکوک و در بازرسی از آن موفق شدند مقدار تقریبی ۴۹۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف تریلر جاساز شده بود کشف و ضبط کنند.
 
 او افزود :مامورین انتظامی آن شهرستان در عملیات دیگری حین گشت زنی در محور قطرویه _ سیرجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ نوک مدادی و یک دستگاه خودرو سواری زانتیا که با سرعت زیاد به سمت قطرویه در حرکت بوده مشکوک و دستور ایست صادر کردند.
 
فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: راننده هردو خودرو ضمن بی توجهی به دستور ایست اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز خودروها و شلیک تیر به سمت لاستیک آن ها در نهایت خودرو زانتیا متوقف و سواری پژو ۴۰۵ متواری گردید.
 
سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو زانتیا مقدار ۱۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد، گفت: در مجموع طی این ۲ عملیات ضمن شناسایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر در بازرسی به عمل آمده از خودروها ۶۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۴ متهم را در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی فارستاکید کرد: شناسایی و توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متواری در دست اقدام بوده و لازم است شهروندان در راستای تامین امنیت با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
216 کلیک ها  شنبه, 01 آبان 1400 15:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا