مسئولان باید انتقاد پذیر باشند و فضا برای مطالبه‌ گری باز باشد

مسئولان باید انتقاد پذیر باشند و فضا برای مطالبه‌ گری باز باشد
   
مسئولان باید انتقاد پذیر باشند و فضا برای مطالبه‌ گری باز باشد |||| ||||

نوع رفتار با مخاطبان در پذیرش مصادیق معروف، جایگاه ویژه‌ دارد و مسئولان باید انتقاد پذیر باشند و فضا برای مطالبه‌ گری به ‌ویژه توسط افراد نخبه و دانشجویان باز باشد.

به گزارش راستین آنلاین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس ، در نشست معاونان فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: امر به معروف و نهی از منکر اذهان عمومی صرفا محدود به بحث حجاب و پوشش نیست و دایره بسییار وسیع تری دارد.

 حجت ‌الاسلام «علی کرم‌ عباسی» افزود: نوع رفتار با مخاطبان در پذیرش مصادیق معروف، جایگاه ویژه‌ دارد و مسئولان باید انتقاد پذیر باشند و فضا برای مطالبه‌ گری به ‌ویژه توسط افراد نخبه و دانشجویان باز باشد.

وی اضافه کرد: دانشجویان و قشر جوان اگر انتقاد پذیری و فضای باز مطالبه‌ گری در خصوص رفتار مسئولان را ببیند از فریضه امر به معروف استقبال می‌ کند.

حجت الاسلام ‌کرم عباسی تاکید کرد: با قشر تحصیل‌ کرده در خصوص امر به معروف باید با نحوه بیان و متد به ‌روز شده ادبی صحبت کرد و معاونان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان باید با ستاد امر به معروف فارس تعامل بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: اجرای دوره ‌های آموزشی ملی توسط «هاشمی گلپایگانی»، دبیر ستاد امر به معروف کشور برای استادان و دانشجویان با هدف ارتقای سطح فکری و فرهنگی آنها بر اساس تاییدات قائم مقام رئیس ستاد کشور ضروری است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس تصریح کرد: لازم است تا معاونت ‌های مختلف ستاد امر به معروف استان برای همکاری در تولید محتوای جذاب برای نهادینه ‌کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اعلام کرد: معاونت مطالبه ‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس برای بررسی و حل مشکلات میان دانشجویان و ارگان‌های شهری آمادگی دارد.

حجت الاسلام ‌کرم عباسی تاکید کرد: مردم در قبال یکدیگر و دولت و دولت نیز مقابل مردم مسئول هستند و فریضه امر به معروف محدود به فرد خاص و نهاد خاصی نیست.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
294 کلیک ها  یکشنبه, 25 مهر 1400 23:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا