تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم

تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم
   
تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم |||| ||||

ویژه‌برنامه تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» امروز، ۲۰ مهرماه در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به میزبانی شهرستان اقلید در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، ۲۰ مهرماه در ویژه‌برنامه تجلیل از خانواده شهید علی جمشیدی که در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به میزبانی شهرستان اقلید در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: ما هر چه داریم از ایثار، گذشت و فداکاری شهداست که امنیت و اقتدار را برای نظام به وجود آورده و توفیق خدمتگذاری را برای مسئولان فراهم کردند.

 
وی با تأکید بر اینکه هر توفیق و پیشرفتی در کشور به وجود می‌آید، مرهون خون شهداست، افزود: پاسداشت و گرامیداشت شهدا بر همه لازم و واجب است و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در قالب آئین‌های «سه‌شنبه‌های تکریم» تلاش می‌شود تا با دیدار از خانواده‌های شهدا، ایثارگری‌ها و خاطرات شهدا را شنیده و با زندگی و حیات طیبه آ‌ن‌ها آشنا شویم.
 
امیدی تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند که دفاع مقدس، انقلاب، امام(ره) و شهدا را تحریف کند و لازم است که از طریق حضور در جمع خانواده‌های شهدا و همرزمان آنان نسل جوان را با جهاد و شهادت آشنا کنیم.
 
نجف جمشیدی، برادر شهید «علی جمشیدی» نیز گفت: برادر شهیدم از ۱۹ سالگی در دوران انقلاب فعال بود و اطلاعیه‌ها و سخنرانی‌های حضرت امام خمینی(ره) را به سمع و نظر آشنایان و اهل محل می‌رساند.
 
وی با بیان اینکه شهید «علی جمشیدی» عاشق شهادت بود و تنها آرزویش این بود که در راه خدا شهید شود، افزود: وی در راهپیمایی‌های دوران انقلاب فعال بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز فعالیت‌های مختلفی داشت تا به جبهه اعزام شد.
 
جمشیدی با بیان خاطراتی از این شهید بیان کرد: وی همواره می‌گفت سپاه شغل نیست و سپاه را محلی برای حفظ و پاسداری از اسلام و انقلاب می‌دانست و با وجود داشتن فرزند خردسال در مناطق جنگی حضور داشت و دست از جهاد و ایثار نکشید.
 
ویژه‌برنامه تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» که به همت کانون فرهنگی ـ هنری فدائیان ولایت، پایگاه مقاومت بسیج منتظران شهادت و حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان اقلید در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» برگزار شد، با حضور حجت‌الاسلام حامد مرادی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اقلید، مهدی صابری فرمانده و سیدمهدی میمندی جانسین حوزه خاتم‌الانبیا(ص) این شهرستان همراه بود.
 
یادآور می‌شود، شهید «علی جمشیدی» در تاریخ چهارم فروردین ماه ۱۳۶۴ در سن ۲۵ سالگی طی عملیات بدر به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
649 کلیک ها  سه شنبه, 20 مهر 1400 16:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا