بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته وقف در فارس اجرا می شود/اجرای طرح درمان رایگان شهروندی

بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته وقف در فارس اجرا می شود/اجرای طرح درمان رایگان شهروندی
   
بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته وقف در فارس اجرا می شود/اجرای طرح درمان رایگان شهروندی |||| ||||

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته وقف در این استان خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام سید عباس موسوی امروز ۱۷مهر در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد گفت :یکی از برنامه‌های شاخص هفته وقف اجرای طرح درمان رایگان شهروندان خواهد بود.
 
 او با اشاره به اینکه هفته وقف از 28 صفر آغاز شده است، عنوان کرد :طرح رایگان درمان از محل موقوفات مرحوم نمازی و پوستچی اجرا می‌شود ،که این طرح شامل ویزیت رایگان، بینایی سنجی رایگان و درمان نیازمندان در محلات کم برخوردار شیراز است.
 
موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی و صنفی وقف که به منظور ترویج سنت حسنه وقف انجام می شود، گفت : دیدار با علما، برپایی میز خدمت و ارائه مشاوره در مورد وقف، اجرای طرح ماندگار و تهیه و توزیع ۴ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات به نیازمندان و جامعه هدف فارس، اجرای طرح مهر تحصیلی و توزیع ۳ هزار بسته لوازم‌التحریر، برگزاری همایش یاوران وقف با حضور مسئولان استانی در حرم مطهر سیدعلاءالدین و تجلیل از اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های هفته وقف در استان است.
 
او با توجه به رویکرد سازمان اوقاف مبنی بر ورود موقوفات تصریح کرد : این سازمان در بحث اقتصادی، کشاورزی، دامداری، کشت و صنعت گلخانه، ساخت و ساز بناهای تجاری و مسکونی،ورود کرده است که از حالت سنتی خارج و به حالت روز برگشته‌ایم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس عنوان کرد: در حال حاضر این اداره کل بالغ بر ۲۵ پروژه آماده افتتاح دارد و ۴ پروژه دیگر نیز به مزایده گذاشته شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
254 کلیک ها  شنبه, 17 مهر 1400 12:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا