برگزاری دهه وقف در فارس با شعار «همه واقف باشیم»/تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف

برگزاری دهه وقف در فارس با شعار «همه واقف باشیم»/تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف
   
برگزاری دهه وقف در فارس با شعار «همه واقف باشیم»/تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف |||| ||||

مسئول روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه وقف فارس  امروز (یکشنبه 11 مهر) با گرامیداشت فرارسیدن دهه وقف در جمع خبرنگاران گفت: ایام پایانی ماه صفر و روزهای نخست ماه ربیع الاول به نام دهه «وقف» نامگذاری شده که فرصت مغتنمی برای بزرگداشت، تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و تجلیل از واقفان و خیران است.

 
به گزارش راستین آنلاین جواد یزدانی افزود: دهه وقف امسال در فارس با برگزاری برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی و اجتماعی با شعار «همه واقف باشیم» و با هدف معرفی خدمات وقف به عنوان یک فرهنگ الهی به مردم در نقاط مختلف استان گرامی داشته می شود.
 
وی اضافه کرد: 12 مهر، نخستین روز از دهه وقف به نام «روز وقف» نیز نامگذاری شده که با عنوان «وقف، رسانه، تکریم واقفان خیراندیش» برگزار می شود.
 
یزدانی اعلام کرد: میز خدمت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با حضور مدیرکل، معاونین و اعضای ستادی این اداره کل برای پاسخگوئی و ارائه خدمات در روز جمعه ۱۶ مهر در محل اقامه نماز جمعه شیراز برپا خواهد شد.
 
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه وقف استان فارس ادامه داد: برنامه دهه وقف استان در روزهای سه ‌شنبه ۱۳مهر با عنوان «وقف، ترویج فرهنگ قرآن، عترت و مهدویت»، چهارشنبه ۱۴ مهر با عنوان «وقف، خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه» و پنج ‌شنبه ۱۵ مهر مصادف با شهادت امام رضا (ع) با عنوان «وقف، بقاع متبرکه، ترویج فرهنگ زیارت» برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به سایر عناوین این دهه گفت: جمعه ۱۶ مهر مصادف با آغاز ماه ربیع‌الاول با عنوان «وقف، کاهش آسیب‌ های اجتماعی»، شنبه ۱۷ مهر با عنوان «وقف، توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی»، یکشنبه ۱۸ مهر با عنوان «وقف، توسعه آموزش و پژوهش و حمایت از نخبگان و موسسات دانش بنیان»، دوشنبه ۱۹ مهر امسال با عنوان «وقف، سلامت و بهداشت جامعه» و سه ‌شنبه ۲۰ مهر با عنوان «وقف، اشتغال و تولید» و چهارشنبه ۲۱ مهر و آخرین روز از دهه دقف با عنوان «وقف جمعی، توسعه مشارکت ‌های اجتماعی» در نظر گرفته شده اند و با برنامه های متنوع دنبال می شوند
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
491 کلیک ها  یکشنبه, 11 مهر 1400 20:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا