توزیع بیش از ۵هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان ناحیه ثارالله (ع)در شیراز

توزیع بیش از ۵هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان ناحیه ثارالله (ع)در شیراز
   
توزیع بیش از ۵هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان ناحیه ثارالله (ع)در شیراز |||| ||||

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز امروز یکشنبه ۴مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت :بسیجیان و مدافعان امنیت این روزها با تهیه و تأمین بسته ها معیشیتی یاریگر سلامت و تغذیه نیازمندان شده اند.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ محمد بهادر علی پور با بیان به اینکه کمک‌های مومنانه تا پایان نابودی کرونا ادامه خواهد داشت از توزیع بیش از ۵هزار بسته معیشتی توسط این ناحیه در هفته دفاع مقدس خبر داد .
 
او عنوان کرد :رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه ثارالله شیراز با همت حوزه های مقاومت ،پایگاه های بسیج خواهر و برادر تهیه و توزیع شده است .
علیپور با یاد اوری این مطلب که از ابتدای کرونا تا کنون در این سپاه بیش از ۱۴۷هزار و ۸۵۲بسته معیشتی در بین جامع هدف توزیع شده است ،تصریح کرد :در هفته دفاع مقدس بیش از ۵هزار و۴۰۰بسته دیگر توسط بسیجیان در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر شیراز توزیع می شود.
 
او با بیان اینکه بسته های معیشتی در بین مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر شیراز توزیع خواهد شد ،گفت :کمک های مومنانه تا پایان کرونا ویروس کرونا ادامه خواهد داشت .
همچنین فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اضافه کرد :هر کدام از بسته ها به ارزش ریالی ۵میلیون است .
او در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در این هفته به همت بسیجیان خواهر و برادر این ناحیه ۱۰زندانی جرائم غیر عمد به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند ، اظهار کرد :در هفته دفاع مقدس توزیع ۱۰۰۰بسته لوازم التحریر،۲۰عدد تبلت را در بین دانش آموز نیازمند نیز داریم .
گفتنی است برنامه هایی از جمله احداث ۸باب منزل مسکونی ،بازسازی ۱۹ منزل ،راه اندازی ۱۹کارگاه اشتغال با حمایت خیرین و بسیجیان،تهیه و توزیع ۱۵۲سری جهیزیه انجام شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
876 کلیک ها  یکشنبه, 04 مهر 1400 08:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا