تصادفات رانندگی در شیراز بیش از ۵مصدوم بر جای گذاشت

تصادفات رانندگی در شیراز بیش از ۵مصدوم بر جای گذاشت
   
تصادفات رانندگی در شیراز بیش از ۵مصدوم بر جای گذاشت |||| ||||

بی احتیاطی در رانندگی، بیش از دو  تصادف و 5 مصدوم را در پی داشت.

 

به گزارش راستین آنلاین برخورد شدید دو خودروی سواری در کیان آباد سه مصدوم برجای گذاشت

 رانندگان خودروهای عبوری با دیدن این صحنه تصادف، سراسیمه با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفته و خبر آن را به آتش نشانی دادند که ستاد فرماندهی این سازمان در ساعت 23:25 دقیقه دیشب بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 17 را به محل حادثه واقع در کیان آباد روانه کرد.

 

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، دو دستگاه پراید و ال 90 درحال حرکت در مسیر بودند که به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین ایمنی از مسیراصلی منحرف و از مقابل به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

 

با توجه به محبوس شدن سرنشینان (دو سرنشین خودرو پراید و یک سرنشین خودرو ال90) در اتاقک در هم پیچیده خودروها، نیروهای آتش نشانی ضمن نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در جاده و قطع برق خودرو، محل حادثه را ایمن کرده و با به کار گیری تجهیزات هیدرولیک سرنشینان را از خودرو خارج کردند.

هر سه مصدوم این حادثه ( زن 40 ساله و دو مرد 45 و 50 ساله) بلافاصله با کمک آتش نشانان برای انجام معاینه و درمان های لازم تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شدند.

 

نیروهای عملیات پس از حضور عوامل راهور وانتقال خودرو به حاشیه ی امن جاده، نسبت به پاکسازی و شستشوی سطح جاده اقدام کردند. 

 

همچنین در ساعت 00:19 بامداد نیز گزارش تصادف خودروی پژو پارس آتش نشانان از ایستگاه 18 را به محل حادثه در کمربندی شهرک گلها روانه کرد.

 

این حادثه که در اثر انحراف خودرو از مسیر و واژگونی کامل آن رخ داد، و دو سرنشین آقای 30 و 40 ساله را مصدوم و راهی بیمارستان کرد. تیم امداد و نجات جاده ای در این سانحه رانندگی نیز با سرعت عمل مصدومان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

 

تصادف دو خودرو سواری در بلوار نصر

 
برخورد دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در بلوار نصر، صبح امروز، یک مجروح بر جای گذاشت.
 
در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اعلام وقوع تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه ۷ را ساعت ۰۹:۲۳ دقیقه صبح امروز به محل حادثه واقع در بلوار نصر اعزام کرد.
 
بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، دو دستگاه خودرو سواری تیبا و پژو 206 به علت نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند که طی آن راننده خودروی تیبا دچار مصدومیت و در خودرو محبوس شد.
 
آتش نشانان بلافاصله با قطع برق و جلوگیری از نشتی بنزین این خودرو ها نسبت به ایمن سازی صحنه تصادف اقدام کردند و سریعا راننده خودرو تیبا ( آقای ۳۰ ساله) را از اتاقک خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
 
گفتنی است راننده خانم ۲۵ ساله خودرو ۲۰۶ نیز دچار جراحت جزیی شده بود که در همان لحظات اولیه وقوع حادثه از خودرو خارج شد.
 
علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در حال بررسی است.
 
 تیم عملیاتی حاضر در محل بعد از پاکسازی سطح خیابان از روغن و انتقال خودروها به محل امن به عملیات خود خاتمه دادند.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
358 کلیک ها  دوشنبه, 29 شهریور 1400 18:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا