• محمدیان مطرح کرد:

نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده و مکان های معنوی با اختصاص تسهیلات تشویقی در شیراز

نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده و مکان های معنوی با اختصاص تسهیلات تشویقی در شیراز
   
نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده و مکان های معنوی با اختصاص تسهیلات تشویقی در شیراز |||| ||||

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز امروز یکشنبه ۲۸ شهریور در جلسه علنی شورا گفت :توجه ویژه به بازسازی و نوسازی بافتهای فرسوده درون شهری و اختصاص تسهیلات تشویقی و وامهای کم بهره قطعاً در آبادانی شهر موثر واقع می شود.

 
به گزارش راستین آنلاین رضا محمدیان با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی ،گفت: از مسئولان مربوطه درخواست میشود برای برقراری هرچه سریعتر پروازهای کافی و متناسب از فرودگاه شیراز به عراق برای زائران حسینی اقدامات لازم را انجام د
 
 فضا سازی مناسب برای مکان های معنوی در فارس
رضا محمدیان با اشاره به اینکه باید در شهر فضا سازی مناسبی در جهت مکان های مذهبی و معنوی اجرا شود ،افزود : معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و سایر دستگاههای مربوط اقدامات لازم را مبذول دارند.
 
او همچنین با بیان اینکه احداث محیط مسکونی در حاشیه و حریم شهرها خصوصاً در مراکز استانها ایدهای بسیار خطرناک است ،عنوان کرد : افزایش مساحت شهرها بدون برنامهریزی و بدون اجرای فضاهای خدماتی، آموزشی و فرهنگی و امنیتی و دیگر زیرساختها قطعا در دراز مدت مشکلات فروانی را ایجاد میکند.
 
محمدیان در ادامه تصریح کرد :باید توجه ویژه به بازسازی و نوسازی بافتهای فرسوده درون شهری شود ، که در این مورد اختصاص تسهیلات تشویقی و وامهای کم بهره قطعاً موثر واقع می شود.
 
رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: همچنین نگاه ویژه به توسعه زیرساختهای شهرهای کوچک و روستاها خصوصا در مناطق محروم و احداث مسکن در آنها و تشویق به مهاجرت معکوس با توجه به امکان زمینهسازی اشتغال و زندگی خصوصا برای قشر جوان با سرمایهگذاریهای خیلی کمتر نسبت به شهرهای بزرگ میتواند باعث زندگی بهتر و آسان تر برای افراد باشد .
 
او همچنین به موضوع انتخاب استاندار فارس اشاره کرد و گفت: از نمایندگان فارس توقع میرود تمام تلاش خود را برای انتصاب استاندار و مدیران بومی به کار برند و انتخاب مدیران و خصوصاً مدیریت کلان غیر بومی برای استان پهناور فارس که به فرمایش مقام معظم رهبری باید درقله باشد، در عمل توهینی به ظرفیتها و مردم فارس بوده و موجبات از دست دادن فرصتها را کما فی السابق تکرار میکند.
 
محمدیان همچنین از مدیران و پرسنل شهرداری درخواست کرد با توجه به وضعیت موجود دچار روزمرگی و بلاتکلیفی نبوده و هر کدام در هر پایگاهی که هستند تمام تلاش خود را در جهت به حرکت در آوردن پروژههای خدماتی و عمرانی به کار برند و امیدواریم با تدبیر سریعتر وزیر کشور و همکارانم در شورای اسلامی شهر هرچه سریعتر ابهام تعیین تکلیف مدیریت شهرداری به پایان رسد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
457 کلیک ها  یکشنبه, 28 شهریور 1400 17:22
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا