فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است

فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است
   
فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است |||| ||||

مسئول بسیج سازندگی فارس، فعالیت جهادگران در عرصه‌های مختلف در مقابله با کرونا را تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید و عمل به فرمایش رهبری دانست.

اسماعیل قزل‌سفلی شنبه ۲۷ شهریور در دیدار با جهادگران و شورای جهادی ناحیه آباده طشک، ضمن بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کره‌ای "سرچهان و شهرک الزهرا"، تاکید کرد: باید برای رشد و توانمندسازی علمی و فرهنگی جهادگران برنامه داشته باشیم.

به گزارش  راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی فارس، قزل سفلی افزود: جهادگران به مردم که به فرموده امام راحل ولی‌نعمتان انقلاب هستند، خدمت‌رسانی می‌کنند بنابراین باید از جهات مختلف توانمند باشند. 

مسئول بسیج سازندگی فارس همچنین حضور جوانان مؤمن و انقلابی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف را مصداق واقعی فتح خرمشهر دانست و به فرموده رهبری مبنی‌بر اینکه "  فتح خرمشهرها در پیش است" اشاره و این جمله را مصداقی برای فعالیت‌های جهادی اعلام کرد. 

قزل‌سفلی برای تایید این سخن خود به بخشی از فعالیت‌های جهادگران در طول مدت مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: آیا حضور در میدان جهادگران و حل کردن مشکل ماسک در کمتر از ۸۹ روز غیر از فتح خرمشهرهای جدید است؟ یا در مصداقی دیگر هنگامی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد که هر پرستار به ۸ بیمار خدمت‌رسانی می‌کند، لذا کادر درمان خسته شده‌اند و حضور جهادگران در طرح همیار بیمار این کار را به هر پرستار برای ۲ بیمار رساند؛ آیا این موارد غیر از فتح خرمشهرهای دیگر است؟ 

مسئول بسیج سازندگی فارس به مصداقی دیگر از فعالیت جهادگران اشاره و عنوان کرد: در تغسیل متوفیان کرونایی که حتی برخی مواقع خانواده‌های این افراد نیز از جنازه‌ها فاصله می‌گرفتند، جهادگران نگذاشتند جنازه‌ای بر زمین بماند و به صورت جهادی به تغسیل این متوفیان پرداختند، آیا این موارد غیر از فتح خرمشهرهای جدید است؟

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
139 کلیک ها  شنبه, 27 شهریور 1400 18:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا