١٣٢ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می شود

١٣٢ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می شود
   
١٣٢ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می شود |||| ||||

فرمانده سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت ایام دفاع مقدس و اهمیت پاسداشت مناسب این ایام، از برنامه ریزی برای اجرای ۱۳۲ برنامه شاخص با هدف شناساندن ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس در فارس خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی شنبه ٢۷ شهریور در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که به شکل مجازی برگزار شد، گفت: برپایی میز خدمت، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری رزمایش مومنانه، برپایی نمایشگاه، سرکشی به مراکز درمانی و قدردانی از کادر بهداشت و درمان، برگزاری مسابقات مختلف، رونمایی از کتاب، تئاترهای خیابانی و ...از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در استان اجرایی می‌شود.

او همچنین از تدوام اجرای طرح شهید سلیمانی در فارس با موضوعات مراقبت، بیماریابی، اقدمات درمانی، کمک‌های مومنانه و واکسیناسیون خبر داد و افزود: با نظر مساعد و تدبیر امام جمعه شیراز و تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) از ظرفیت این آستان مقدس برای انجام واکسیناسیون استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: فارس از استان‌های پیشرو در انجام واکسیناسیون کرونا در کشور است و از ۶۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان، پنج مرکز ویژه سپاه است و در مجموع سپاه فارس در ۳۸ مرکز واکسیناسیون در استان نقش دارد.

بوعلی همچنین با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس طرح واکسیناسیون خانه به خانه ساکنان روستاهای فارس انجام خواهد شد، گفت: ۲۰ خدمت مختلف در طول این ایام، شامل نذر خون، تهیه و توزیع لوازم التحریر، نذر نفس، پخت غذا، توزیع بسته معیشتی، نذر رهایی و ... اجرایی می‌شود.

او عنوان کرد: با توجه به شعار سال و تحقق حمایت از تولید و رفع موانع، گروه‌های سیاری راه‌اندازی کردیم که با مراجعه به کارخانه‌ها واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با تدبیر نماینده ولی‌فقیه در فارس سال گذشته یک حرکت مطلوب در مراسم اربعین انجام شد و امسال هم به عنوان یک سنت حسنه ادامه خواهد یافت.

بوعلی ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت ایام اربعین حسینی(ع) بیان کرد: همه مواکب در استان و به ویژه کلانشهر شیراز، در ایام اربعین و هفته دفاع مقدس، در بین‌الحرمین مستقر می‌شوند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
150 کلیک ها  شنبه, 27 شهریور 1400 14:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا