رونمایی از کتاب فارس و زره ایرانی در هفته دفاع مقدس /همراهی سپاه فجر فارس در اجرای برنامه های فاخر استان

رونمایی از کتاب فارس و زره ایرانی در هفته دفاع مقدس /همراهی سپاه فجر فارس در اجرای برنامه های فاخر استان
   
رونمایی از کتاب فارس و زره ایرانی در هفته دفاع مقدس /همراهی سپاه فجر فارس در اجرای برنامه های فاخر استان |||| ||||

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس امروز شنبه ۲۷ شهریور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جلسه شورای فرهنگ عمومی در جمع خبرنگاران از رونمایی کتاب فارس و زره ایرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : همچنین تجلیل از خادمان ایثار و شهادت و اجرای بیش از ۵۰برنامه فاخر به همت صدا و سیمای فارس خواهیم داشت .

 
به گزارش راستین آنلاین سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه ۹۰درصد برنامه های هفته دفاع مقدس با همراهی سپاه فجر استان اجرا می شود، افزود : ۱۲ هزار برنامه مختلف در کل فارس ویژه ایام هفته دفاع مقدس برگزر می شود و تجلیل از ۱۴۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در فارس در این هفته که میزبانی آن به عهده سپاه فجر فارس است را داریم.
 
او با اشاره به اینکه دفاع مقدس بخش اصلی انقلاب اسلامی است ، عنوان کرد : کلید و بنیاد اصلی کار باید به صورت مستقل دیده شود و ذیل موارد دیگر نباید تعریف نشود.
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: اگر امروزه ما مشاهده می کنیم که ایران به عنوان یک کشور قدرتمند مطرح شده است ،همه این ها دستاوردی است که شهدای ما و مدافعان این سرزمین با فرماندهی سردار دلها برای ماها آفریدند .
سرهنگ کوشکی جهرمی با بیان اینکه در حفظ آثار دفاع مقدس، موزه ها، یادمان های شهدا، دانشنامه دفاع مقدس و ... حائز اهمیت است ،اضافه کرد :کتاب فارس در دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس به عنوان نخستین استان در این زمینه رونمایی می شود.
 
او  اعلام کرد:اختتامیه جشنواره «ترنم فتح» و «تئاتر سنگر» و رونمایی از ۶۰کتاب دفاع مقدس، غبار روبی قبور شهدا، تجلیل از رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس افتتاح بنیاد شهید ،افتتاح نمایشگاه ،شب شعر ،رونمایی از آثار ها در فضای مجازی و ... را در هفته دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد.

سرهنگ کوشکی در پایان همچنین از رونمایی زره و سپر ایرانی که با ترکیب ۴۲هزار پلاک شهدا و ایثارگران در شیراز آماده شده است خبر داد. 

 
گفتنی است در فارس 270 هزار ایثارگر، 42 هزار جانباز و 15 هزار شهید و بیش از 2 هزار و 200 آزاده سرافراز در فارس داریم ،که سربلندی امروز ما حاصل رشادت های آنان است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
239 کلیک ها  شنبه, 27 شهریور 1400 13:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا