• تذروی:

پیگیری مطالبات مردم با ارتباط مستمر صورت می‌گیرد

پیگیری مطالبات مردم با ارتباط مستمر صورت می‌گیرد
   
پیگیری مطالبات مردم با ارتباط مستمر صورت می‌گیرد |||| ||||

رئیس کمیته مرکزی یاوران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت رفع مشکلات مردم، گفت: برای برداشتن گام‌های مثبت برای حل مشکلات مردم و معضلات منطقه راهی جز ارتباط مستمر و مؤثر با محلات نداریم.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، محمدتقی تذروی، رئیس کمیته مرکزی یاوران شورای شهر شیراز، ۲۴ شهریورماه در نشست با ناظر شورا در منطقه یک شهرداری شیراز ، شهردار و معاونان این منطقه با بیان اینکه همه شوراها از گذشته تاکنون برای خدمت آمده‌اند، گفت: در مسیر چهار ساله عمر هر شورا ممکن است شورایی ضعیف یا قوی عمل کرده باشد که باید سپاسگزار همه آنان بود.
 
وی با اظهار امیدواری برای رفع مشکلات مردم و منطقه، بیان کرد: برای برداشتن گام‌های مثبت برای حل مشکلات مردم و معضلات منطقه راهی جز ارتباط مستمر و مؤثر با محلات نداریم البته در محلاتی، یاوران به‌عنوان گل ارتباطی ما و مردم در محله هستند.
 
رئیس کمیته مرکزی یاوران شورای شهر شیراز با درخواست انتقال مشکلات مردم به شورا، گفت: دو کار مهم از یاوران شورا انتظار می‌رود که یکی انتقال مطالبات مردم و مشکلات محله به شورا و دیگری انتقال مطالب و اقدامات شورای شهر به مردم است.
 
تذروی در خصوص فعالیت یاوران شورا در محلات، تصریح کرد: شورای ششم هیچ‌کدام از یاوران شورای محلات را حذف نکرده است و با اعتماد به یاوران شورا، در پی استفاده از توان آن‌ها برای حل مشکلات و توسعه شهر هستیم.
 
رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز با بیان اینکه مطلوب است یاوران شورا اقدامات شورا را از طرق مختلف به سمع و نظر مردم شیراز برسانند، افزود: انتظار است که یاوران از شورا حمایت کنند اما گاهی دیده می‌شود برخی از یاوران شورا اقدام به تخریب شورای شهر می‌کنند.
 
در ادامه جلسه غلامعلی ترابی، ناظر شورای شهر شیراز در منطقه یک شهرداری با اشاره به تأکید شورای ششم شهر شیراز بر ارتباط با مردم و حل مشکلات، گفت: شورای شهر برای خدمت به مردم آمده که در گام نخست در پی حل مشکلات مردم و معضلات محلات است.
 
وی تصریح کرد: در گام دوم شورای شهر به‌دنبال توسعه شیراز برای داشتن زندگی راحت و با آسایش برای شهروندان است و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.
 
ترابی با تأکید بر نقش برجسته یاوران شورا در محلات، بیان کرد: شورای شهر باید از ظرفیت مردم در محلات به نحو مطلوبی استفاده کند که امیدواریم شاهد رقم خوردن این مهم باشیم.
 
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز تأکید کرد: ارتباط میان یاوران شورا و شورا باید افزایش پیدا کرده و مجموعه یاوران شورا در محلات به‌عنوان بازوی شورا در محلات شهر فعال باشند.
 
غلامرضا نامورچی، شهردار منطقه یک شهرداری شیراز نیز در این جلسه گفت: سعی کردیم در مدت فعالیت خود ارتباطی مستقیم و مؤثر را با مردم و یاوران شورا داشته باشیم.
 
وی یادآور شد: متأسفانه امورات و اقدامات صورت گرفته در شهرداری منطقه یک شیراز به‌خوبی به اطلاع شهروندان نرسیده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
163 کلیک ها  چهارشنبه, 24 شهریور 1400 16:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا