خلاقیت در فعالیت‌های فرهنگی گنجانده شود

خلاقیت در فعالیت‌های فرهنگی گنجانده شود
   
خلاقیت در فعالیت‌های فرهنگی گنجانده شود |||| ||||

تولیت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) گفت: جوانان پس از انقلاب در فضای فرهنگی صدها هزار کار و نوآوری می‌توانند انجام دهند، چرا که در فضای سیاسی دنیا صاحب درک و نظر هستند.

 
حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در دیدار با مدیر کانون فرهنگی کانون رهپویان وصال شیراز، اظهار کرد: یکی از پایگاه‌های فرهنگی مهم و موفق شیراز کانون فرهنگی رهپویان وصال است که برنامه‌های آن همواره مورد اقبال جوانان بوده است.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)، او با ذکر این نکته که در فضای فرهنگی صدها هزار کار می‌توان انجام داد، به این صورت نیست که یک دوره فعالیت انجام شود و بقیه نتوانند کار جدید انجام دهند، یادآور شد: در کار فرهنگی، در هر لحظه می‌توان نوآوری داشت، برنامه ریزی کرد و پیش رفت، به ویژه جوان‌های بعد از انقلاب که یک حجم عظیمی تحصیل کرده اند و در فضای سیاسی دنیا صاحب درک و نظر هستند.
 
تولیت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، به لطف خداوند بهترین فرصت ممکن در اختیار مبلغان دین گذاشته شد و امید است از این فرصت ارزشمند به بهترین شکل استفاده شود.
 
کلانتری ضمن تجلیل از فعالیت‌های حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد در کانون فرهنگی رهپویان وصال، گفت: شاید برای یک شهر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری شیراز، ده پایگاه مثل این لازم باشد. باید دو کار بر روی مخاطب انجام بدهیم، یکی مربوط به فکر مخاطب و دیگری دل مخاطب است.
 
این استاد دانشگاه و مدرس دروس عالی فقه و اصول حوزه علمیه افزود: اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم و براساس سیره اهل بیت علیهم السلام نگاه کنیم، پیامبر اکرم (ص) اولیت اول می‌شود و اولویت بعد فکر و دل می‌شود.
 
کلانتری با تاکید بر گسترش همکاری‌ها، بیان کرد: مسائل آینده حرم مطهر بر مبنای ساخت فکر باید باشد. همکاری‌های حرم مطهر و کانون رهپویان وصال نیز در زمینه‌های مشترک فرهنگی و مذهبی، ادامه و گسترش پیدا کند، چرا که تاسیس این کانون یک کار ارزشی بزرگ است و باید ده‌ها مورد مثل آن در شیراز باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
496 کلیک ها  چهارشنبه, 24 شهریور 1400 09:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا