بسیج رسانه فارس همگام با مردم و جامعه /اجرای طرح هادی برای بهتر شدن مناطق کم برخوردار

بسیج رسانه فارس همگام با مردم و جامعه /اجرای طرح  هادی برای بهتر شدن مناطق کم برخوردار
   
بسیج رسانه فارس همگام با مردم و جامعه /اجرای طرح  هادی برای بهتر شدن مناطق کم برخوردار |||| ||||

رئیس بسیج رسانه فارس با بیان اینکه رسانه صدای رسای مردم است ،گفت :بسیج رسانه پیگیر مطالبات مردمی خواهد بود .

 
 
فرماندار شیراز امروز دوشنبه ۲۲شهریور در حاشیه بازدید از مناطق گرد خون که با همراهی بسیج رسانه فارس ،مسولان استانی راه و شهر سازی و نیروی انتظامی بود ،گفت :اجرای طرح هادی مهم ترین رویکرد و استراتژی فرمانداری شیراز است.
 
به گزارش راستین آنلاین محمد رضا امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح های هادی و ممانعت از ساختوسازهای غیرمجاز در 39 روستای شهرستان شیراز مهمترین رویکرد و استراتژی فرمانداری شیراز است ،افزود :اقدامات ارزشمندی در این مناطق انجام شده است .
 
او با بیان به اینکه اقداماتی اجرایی شده است ،عنوانکرد : در روستای گرد خون در حوزه کالبدی شامل ۳۸ هزار مترمربع با همکاری بنیاد مسکن ، بسیج سپاه پاسداران و نیز دهیاری اقدامات زیرسازی و جمعآوری آبهای سطحی، لبه گذاری جدول انجامشده است.
 
امیری در ادامه سخنان خود ضمن اینکه با اجرای طرح هادی در منطقه جنوبی بلوار اصلی روستای گرد خون هیچگونه منطقه خاکی وجود ندارد ، بیان کرد : اجرای زیرسازی و آسفالت بیش از ۲۰ هزار مترمربع، ۲۰ هزار مترمربع دیگر در دستور کار قرارگرفته است.
 
فرماندار شیراز تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت بیش از ۶ هزار مترمربع از سوی بنیاد مسکن در کوچه های نسیم یک تا هفت ضلع شمالی بلوار گردخون بااعتباری افزون بر یک میلیارد تومان، شبکه شهری روستا بااعتبار ۲.۵ میلیارد تومان از سوی شرکت آب و فاضلاب در سال گذشته عملیاتی و اجرایی شده است.
 
امیری در پایان از تکمیل احداث خانه بهداشت با ۳۵ در صد پیشرفت فیزیکی با کمک شبکه بهداشت و درمان،خبر داد و گفت : تا پایان سال جاری شاهد تحولاتی چون احداث زمین، سالن ورزشی با مشارکت سازمان ورزش و جوانان و سپاه فجر در منطقه گرد خون هستیم.
 
بسیج رسانه پیگیر مطالبات مردمی است
 
مسئول بسیج رسانه فارس در ادامه این بازدید در جمع خبرنگار با بیان اینکه بسیج رسانه پیگیر مطالبات مردمی است ،افزود: رسانه صدای مردم است .
 
هادی رضایی با توجه به مشکلات روستاهای گردخون، کفترک، کرونی و نیز روستاهایی که در حوزه بخش مرکزی شیراز هستند ،عنوان کرد :مشکلات زیادی که در بخش عمرانی است باید به نحوه مطلوبی پیگیری شوند .
 
او بیان کرد: بعد از پیگیری مطالبات به حق مردم در ساخت وسازهای جاده ای و آسفالت معابر فعالیت های خوبی از سوی مسئولان، قرارگاه شهید اسکندری و ناحیه احمد بن موسی (ع) انجام شده است.
رضایی همچنین گفت :امیدواریم با مشارکت مسولان استانی گام های موثری برای این مناطق کم برخوردار در زیرساختهای عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی برداشته شود
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
309 کلیک ها  دوشنبه, 22 شهریور 1400 15:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا