درخشش فارس در جشنواره کشوری "کوچ"

درخشش فارس در جشنواره کشوری "کوچ"
   
درخشش فارس در جشنواره کشوری "کوچ" |||| ||||

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از اعلام نتایج و کسب مقام برتر دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان استان در اولین جشنواره کشوری کنترل وزن وچاقی (کوچ) خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین احمدعلی قهرمانی دوشنبه ۲۲ شهریور به خبرنگاران گفت: اولین دوره جشنواره کشوری کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) به میزبانی استان سمنان در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ در محورهای فعالیت بدنی با هدف کنترل وزن، عوارض و پیامدهای چاقی، سبک زندگی فعال و سالم، تغذیه سالم و هدفمند، پیشگیری از چاقی و مدیریت وزن ویژه دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی برگزار شد.
 
او با بیان اینکه فیلم داستانی، عکس، پویا نمایی، نقاشی، دلنوشته(تجربه گردانی)، ایده پردازی و خلاقیت، کاریکاتور، نرم افزار و پوستر آموزشی از محورهای این جشنواره بود، افزود: در این جشنواره تعداد ۶۲۵ اثر از سوی جامعه هدف به دبیرخانه استان ارسال شد و پس از بررسی و داوری آثار ۱۸۲ اثر به دبیرخانه کشوری (استان سمنان) ارسال و نتایج و نفرات برتر بخش‌های مختلف در سه بخش دانش آموزان، همکاران فرهنگی و والدین اعلام شد.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در این جشنواره دانش آموزان؛ آیدا راسخ از آموزشگاه پژمان ناحیه ۲ شیراز در بخش نرم افزار، ثمین عالم گیر از آموزشگاه هنر و اندیشه ناحیه ۱ شیراز در بخش پویا نمایی و آیدا صادق‌زاده مقام از آموزشگاه فرازنگان ناحیه ۲ شیراز حایز مقام برتر کشوری شدند.
 
قهرمانی ادامه داد: دانش آموزان؛ آمنه مروت از آموزشگاه امام علی (ع) ناحیه ۱ شیراز در بخش ایده پردازی، رادمهرچهره گشا از آموزشگاه یاسین ناحیه ۱ شیراز در بخش فیلم کوتاه داستانی و علی مرشدی از آموزشگاه شهید صالحی ناحیه ۱ شیراز در بخش طراحی پوستر حایز مقام برتر کشوری شدند.
 
او خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگیان نیز سمانه قائدیان و ساره رضایی در بخش فیلم داستانی کوتاه و نوشین طیبی در بخش طراحی پوستر از ناحیه ۱ شیراز، فاطمه کاوه از آموزشگاه شهدای غواص فسا در بخش فیلم داستانی و فرزانه کریمی از آموزشگاه فرزانگان فسا در بخش ایده پردازی حایز مقام برتر کشوری شدند.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در بخش والدین نیز شهرام لطفی از ناحیه ۱ شیراز در رشته ایده پردازی و فاطمه ایزدی از پاسارگاد در رشته تجربه گردانی حائز مقام کشوری شدند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
191 کلیک ها  دوشنبه, 22 شهریور 1400 14:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا