تدوین برنامه‌ مطابق با دانشگاه اسلامی برای دانشجویان ضروریست

تدوین برنامه‌ مطابق با دانشگاه اسلامی برای دانشجویان ضروریست
   
تدوین برنامه‌ مطابق با دانشگاه اسلامی برای دانشجویان ضروریست |||| ||||

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد: دانشگاه برای آموزش و پرورش دانشجویان، مطابق با دانشگاه اسلامی برنامه‌ای مدون داشته باشند.

به گزارش راستین آنلاین سعید یوسفی شنبه ۲۰ شهریور در حاشیه نشست هم اندیشی و هم افزایی روسای دانشگاه ‌های اقلید با اشاره به نقش تشکل‌های دانشجویی در سرنوشت یک جامعه، اظهار کرد: یک دانشجو از یک سو دارای ویژگی‌هایی مثل بینش عمیق، آرمان گرایی و مطالبه گری است و از سویی دیگر  آینده ساز یک جامعه بوده، از این رو دانشجو و دانشگاه مورد طمع دشمن است.

او، جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی از رسالت‌های یک تشکل دانشجویی برشمرد و افزود: بسیج دانشجویی نسبت به رشد و ارتقای معرفتی، بصیرتی و اخلاقی دانشجویان توجه ویژه دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس که برای سرکشی از وضعیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اقلید به این شهر سفر کرده بود، حضور جوانان در محیط دانشگاه به عنوان مخاطب فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی را یکی از مهمترین فرصت ‌های یک تشکل دانشجویی عنوان و با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در جذب و کادرسازی گفت: اصل جذب و تثبیت محدوده خاصی ندارد و تحقق عملیات جذب و تثبیت در هر زمانی مطلوب است. 

یوسفی با تاکید بر تدوین فعالیت‌ها و برنامه‌های جذاب و پراثر برای جذب، تصریح کرد: برای برنامه ریزی متمرکز و نتیجه ویژه گرفتن از برنامه، بهترین زمان مناسب جذب در بسیج دانشجویی، سال اول ورود دانشجویان و ترم اول شروع تحصیلی آنها است. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه بی برنامگی موجب سردرگمی و دل زدگی دانشجویان می‌شود، ادامه داد: برای رسیدن به هدف باید برنامه داشت که این لازمه یک مجموعه پویا و درحال رشد است.

 در پایان این نشست محمدحسین صادقی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اقلید معرفی و از زحمات ابوالفضل زرین کلاه تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
181 کلیک ها  شنبه, 20 شهریور 1400 11:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا