همدلی و احسان بسیجیان با توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند شیرازی

همدلی و احسان بسیجیان با توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند شیرازی
   
همدلی و احسان بسیجیان با توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند شیرازی |||| ||||

سومین مرحله رزمایش «مشق احسان» به منظور اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و همچنین توزیع جهیزیه میان زوج‌های نیازمند از سوی سپاه‌ ثارالله شیراز برگزار شد.

 
 
به گزارش راستین آنلاین محمدبهادر علیپور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات فرمانده کل سپاه و فرمانده سپاه فجر، مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ایام شیوع کرونا، این رزمایش همواره در مناسبت‌ها و به بهانه‌های مختلف توسط بسیجیان اجرا می‌شود.
 
وی رزمایش مشق احسان را از جمله بخش‌های نهضت کمک‌های مؤمنانه برشمرد و گفت: امروز ۲۰۰ سری لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار شیراز توزیع خواهد شد. همچنین بنا داریم از ابتدای ماه محرم تا پایان هفته دفاع مقدس ۵ هزار بسته معیشتی را با همت بسیجیان این ناحیه از سپاه و خیران میان نیازمندان شیراز توزیع کنیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز توزیع ۲۰ سری جهیزیه میان زوج‌های نیازمند را از جمله برنامه‌های امروز برشمرد و گفت: همچنین تاکنون در قالب نذر رهایی موفق به آزادسازی ۳۳ زندانی جرائم غیرعمد نیازمند از زندان‌ها شده‌ایم.
 
وی به اجرای برنامه نذر خون نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه میزان بانک خون در استان فارس به شدت کاهش یافته است، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در قالب اجرای برنامه نذر خون، ایستگاه‌های سیار انتقال خون هر سه روز یک بار به پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه کرده تا بسیجیان بتوانند در این برنامه شرکت کنند.
 
علیپور با تأکید بر اینکه برنامه‌های حمایتی و رزمایش‌های کمک مؤمنانه تا پایان شیوع کرونا را اجرا خواهیم کرد، گفت: در بحث واکسیناسیون نیز بسیجیان بانو و آقا همکاری خوبی با مراکز بهداشت شیراز دارند و همچنین در قالب طرح شهید سلیمانی نیز بسیجیان در زمینه بیماریابی و ثبت بیماران کرونا همکاری دارند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
735 کلیک ها  دوشنبه, 15 شهریور 1400 15:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا