پروژه‌های گردشگری و زیارت شهرداری شیراز اولویت‌بندی می‌شود

پروژه‌های گردشگری و زیارت شهرداری شیراز اولویت‌بندی می‌شود
   
پروژه‌های گردشگری و زیارت شهرداری شیراز اولویت‌بندی می‌شود |||| ||||

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پروژه‌های گردشگری و زیارت شهرداری شیراز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اولویت‌بندی می‌شود.

 
 
به گزارش راستین آنلاین محمد فرخ‌زاده با اشاره به بررسی بودجه سال 1400 شهرداری شیراز در پروژه های مرتبط با کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مدیرکل برنامه و بودجه، سرپرست اداره گردشگری و زیارت و دیگر نمایندگان شهرداری شیراز تشکیل شد.
وی ادامه داد: در این جلسه پس از ارائه گزارش ردیف ها، پروژه ها و ریز پروژه های مندرج در برش مرتبط با کمیسیون گردشگری و زیارت در بودجه سال 1400 شهرداری شیراز مقرر گردید کارگروهی به منظور بررسی، اولویت بندی و در صورت نیاز بازنگری پروژه های گردشگری و زیارت مندرج در بودجه سال 1400 شهرداری شیراز تشکیل شده و نتیجه درجلسه آتی کمیسیون ارائه گردد.
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه در دنیای امروز صنعت گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: صنعت گردشگری راندمان بالایی داشته که همین امر موجب شده تا بسیاری از کشورها بیشتر سرمایه و بودجه خود را به این صنعت اختصاص دهند.
وی با بیان اینکه شیراز با وجود داشتن پتانسیل های بالای گردشگری نیاز به تامین زیر ساخت های مناسب در راستای افزایش جذب گردشگر را دارد، گفت: در راستای انسجام بخشی به پروژه های گردشگری و زیارتی و متمرکز نمودن پاسخگویی واحدهای مختلف شهرداری شیراز، مدیریت گردشگری و امور زیارتی به عنوان ناظر بر پروژه های نرم افزاری و سخت افزاری مندرج در بودجه سال 1400 شهرداری شیراز و سال های آتی انتخاب و موظف به ارائه گزارش دوره ای به کمیسیون گردشگری و زیارت شورا گردید.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
293 کلیک ها  دوشنبه, 15 شهریور 1400 13:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا