ضرورت تعامل بیشتر بین پست و دفاتر پیشخوان در فارس

ضرورت تعامل بیشتر بین پست و دفاتر پیشخوان در فارس
   
ضرورت تعامل بیشتر بین پست و دفاتر پیشخوان در فارس |||| ||||

مدیرکل پست استان فارس با هدف ارتقای کیفیت در ارائه خدمات پستی، خواستار افزایش تعامل بین دفاتر پیشخوان با پست شد.

به گزارش راستین آنلاین مدیرکل پست استان فارس بر افزایش تعاملات فی مابین دفاتر پیشخوان با کارشناسان پست استان فارس و تشکیل کارگروه در راستای بیان مشکلات و پیشنهاد راه حل جهت رفع آنها، برگزاری جلسات تبادل اندیشه با دفاتر پیشخوان و ارائه راهکارهای مختلف تاکید نموده و بیان داشت این اقدامات می تواند در کاهش مشکلات کیفی خدمات پستی و افزایش ترافیک مرسولات صادره موثر باشد.

در جلسه ای که در روز پنجشنبه ۱۱ شهریور سال جاری با حضور مهدی آزادی مدیرکل پست استان فارس و اعضای انجمن دفاتر پیشخوان شیراز در اداره کل پست استان فارس برگزار شد، مهدی آزادی ضمن اشاره به زیرساخت های موجود در شرکت پست و با هدف حمایت از تولید کنندگان کالای داخلی در شهرستان های استان فارس، خواستار برنامه ریزی جهت افزایش جذب ترافیک پستی و ارتقای کیفیت خدمات در حوزه تجارت الکترونیک شد.
مدیرکل پست استان فارس همچنین بر افزایش تعاملات فی مابین دفاتر پیشخوان با کارشناسان پست استان فارس و تشکیل کارگروه در راستای بیان مشکلات و پیشنهاد راه حل جهت رفع آنها، برگزاری جلسات تبادل اندیشه با دفاتر پیشخوان و ارائه  راهکارهای مختلف تاکید نموده و بیان داشت این اقدامات می تواند در کاهش مشکلات کیفی خدمات پستی و افزایش ترافیک مرسولات صادره موثر باشد.
آزادی در ادامه جلسه، ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص واکسیناسیون کارکنان پست  استان، ضمن اعلام حمایت با ارائه راهکارهای اداری، خواستار پیگیری کانون استانی و انجمن دفاتر پیشخوان شیراز جهت واکسینه نمودن پرسنل دفاتر پیشخوان شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
535 کلیک ها  جمعه, 12 شهریور 1400 11:43
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا