تداوم پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی مرودشت تا پایان شهریور

تداوم پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی مرودشت تا پایان شهریور
   
تداوم پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی مرودشت تا پایان شهریور |||| ||||

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت با اشاره به الزام پلاک گذاری تراکتور و کمباین‌ها با کارکرد ۲۵ سال و بالاتر در این شهرستان به منظور تخصیص سهمیه سوخت این ادوات گفت: طرح پلاک گذاری ماشین‌های خود گردان کشاورزی از نیمه مرداد ماه آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش راستین آنلاین کاووس همتی دوشنبه اول شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح مذکور اجرا می شود، عنوان کرد: تاکنون تعدادی دستگاه مراحل تشکیل پرونده را کامل طی کرده و  تعدادی نیز در مراحل تشکیل پرونده هستند و مابقی تراکتورها هم تا پایان شهریورماه باید تعیین تکلیف شوند.

او با تاکید بر اینکه تخصیص سهمیه سوخت پاییز به مالکین دستگاه‌های مذکور منوط به تشکیل پرونده‌های پلاک گذاری است که آماده تحویل به پلیس راهور است، اظهار کرد: مالکان دستگاه‌های خود گردان برای دریافت سهمیه سوخت پاییزه تنها تا پایان شهریور ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند. 

به گفته همتی، دو دفتر نمایندگی شرکت تعاونی تراکتور داران ضمن هماهنگی انجام شده با شرکت تعاونی کمباین داران در محل‌های تعیین شده کار تشکیل پرونده متقاضیان و ماشین آلات مشمول را انجام می‌دهند.

او با اشاره به اینکه طرح پلاک گذاری با همکاری جهاد کشاورزی، پلیس راهور، تعاونی تراکتور داران و تعاونی کمباین داران اجرایی شده است، عنوان کرد: دستگاه‌های متعلق به سال ۱۳۷۴ و ما قبل باید در مدت زمان تعیین شده پرونده پلاک گذاری را کامل کرده باشند؛ ذی نفعان می‌توانند برای اطلاع از روند اجرای کار به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
342 کلیک ها  دوشنبه, 01 شهریور 1400 15:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا