کمک های مومنانه در شیراز همچنان تداوم دارد

کمک های مومنانه در شیراز همچنان تداوم دارد
   
کمک های مومنانه در شیراز همچنان تداوم دارد |||| ||||

سومین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه همزمان که با آغاز دهه اول محرم با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به همت ناحیه ثارالله (ع) شیراز آغاز شده است و همچنان تداوم دارد.

 
فرمانده سپاه فجر فارس جمعه ۲۹ مرداد در مراسم اهدای کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه ثارالله شیراز، با تشکر از خیران، فرماندهان و تمامی بسیجیان و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران وفادارش، گفت: ماه محرم ماه انفاق جان، انفاق مال، ایثار و از خودگذشتگی است.
 
سردار یدالله بوعلی افزود: از ابتدای امسال تا کنون دو مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه فجر استان فارس در ماه مبارک رمضان و دهه ولایت برگزار شده و سومین مرحله این رزمایش همزمان با شروع دهه اول محرم بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه فجر استان فارس توزیع می‌گردد که ۵ هزار بسته از این آمار توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز انجام می‌گیرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) نیز ضمن قدردانی از دست اندرکاران این رزمایش، گفت: این رزمایش به همت فرماندهان حوزه‌های محلات و اقشاری ناحیه ثارالله (ع) شیراز صورت خواهد پذیرفت و تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.
 
سرهنگ علیپور افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) با هم افزایی و تعامل با سایر ادارات و نهادها گامی نو در راستای اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی برداشته و اقدام به تامین بیش از ۱۸ دستگاه خودرو به مراکز درمانی شهدای والفجر و شهدای انقلاب شهرستان شیراز (جهت کمک به طرح واکسیناسیون آحاد مردم) کرده است.
 
علیپور خاطرنشان کرد که این ناحیه از سپاه همچنین با فراخوانی و اعزام بسیجیان و گروه‌های جهادی ناحیه به مراکز درمانی خاص بیماری کرونا کمک قابل توجهی به کادر درمان کرده است.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
206 کلیک ها  جمعه, 29 مرداد 1400 13:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا