راه اندازی و آغاز به کار قرارگاه عملیاتی کرونا در هلال احمر فارس

راه اندازی و آغاز به کار قرارگاه عملیاتی کرونا در هلال احمر فارس
   
راه اندازی و آغاز به کار قرارگاه عملیاتی کرونا در هلال احمر فارس |||| ||||

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد که در راستای پیگیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمعیت هلال احمر، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در سطح استانی راه‌اندازی شده است.

به گزارش راستین آنلاین سیدمحمدرضا افضلی یکشنبه ۲۴ مردادماه در آیین تشکیل قرارگاه عملیاتی کرونا در هلال احمر فارس، بر بهره گیری از تمام توان و ظرفیت این جمعیت در پاسخگویی به نیازهای مردم برای مهار موج جدید همه گیری کرونا تاکید کرد.

او افزود: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم، معاونت جوانان باید نظارت بیشتری بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی داشته باشد و محتواهای آموزشی و بروشورهای پیشگیری از کرونا در تمام مکان‌های عمومی استان و فضای مجازی منتشر کند.

افضلی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر فارس از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره تلاش کرده تا در این راستا ضمن ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود از تمام ظرفیت‌های موجود در زمینه مقابله با این پدیده و همکاری با سایر دستگاه‌های ذیربط استفاده کند.

او همچنین بر تداوم همکاری جمعیت هلال احمر فارس با دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله با کرونا تاکید و اذعان کرد: جمعیت هلال‌ احمر فارس همه ظرفیت‌های فیزیکی، پرسنلی همچنین اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبانی که توانایی و تخصص لازم برای ارائه خدمات  پیشگیرانه به عموم مردم و خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا را دارند، فراخوان کرده تا در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

افضلی خاطرنشان کرد: طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی در مراسم مذهبی و عزاداری‌ها و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، از برنامه‌های جمعیت فارس در این راستا است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
660 کلیک ها  یکشنبه, 24 مرداد 1400 13:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا