پروژه های عمرانی منطقه چهار شیراز افتتاح شد

پروژه های عمرانی منطقه چهار  شیراز افتتاح شد
   
پروژه های عمرانی منطقه چهار  شیراز افتتاح شد |||| ||||

طی مراسمی و در آغاز هفته خبرنگار روز سه شنبه ۱۳مرداد ماه ۱۴۰۰ چندین پروژه منطقه چهار با حضور شهردار شیراز ،اعضای شورای شهر ،اصحابه رسانه و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح شد .

 
به گزارش راستین آنلاین شهردار شیراز در مراسم افتتاحیه پروژه های منطقه چهار با بیان اینکه بوستان نارنجستان در منطقه چهار در فضایی به مساحت یک هکتار افتتاح شده است ،گفت : طراحی این پروژه انجام و مبلمان و المان این پروژه به صورت سنتی بوده ، که سعی شده با وجود رنگ های متنوع و مبلمان زیبا جلوه عالی به این مجموعه دهد .
 
حیدر اسکندر پور با اشاره به دیگر پروژه های مورد نظر افزود :از جمله فضا سازی ۱۲هزار متر مربعی در کنار باغ جنت با ۹۸درصد پیشرفت که به زودی افتتاح خواهد شد را خواهیم داشت .
 
همچنین در بلوار امیر کبیر بوستانی به مساحت ۲۲هزار متر مربع با طراحی مدرن ، در بلوار مهندسین ۲۵هزار متر مربع برای دوچرخه سواری و پیاده روی و این پروژه هایی است که در منطقه چهار در حال آماده سازی است.
                                  او عنوان کرد: برای سال آینده یک بوستان ۳هکتاری در خیابان نبی اکرم در حال آماده سازی داریم و باید گفته شود هیچ زمان فعالیت شهرداری پایان ندارد و توقف ناپذیر است .
 
اسکندر پور با بیان اینکه شهرداری مدام در حال انجام پروژه ها و فعالیت های فرهنگی است تصریح کرد : از همه عزیزان تشکر میکنم و خوشحالیم که از بدنه شهرداری افرادی پیشرفت کردند و توانستند به عنوان شهرداران منطقه های مختلف به خصوص منطقه چهار منصوب شوندو به بهترین نحو کار خود را انجام دهند.   
او در پایان سخنان خود ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای شهر شیراز، گفت: شهر انسان محور یعنی همین ، داشتن محیطی مناسبی برای رفع خستگی و داشتن آرامش بعد از یک روز کاری برای خانواده های شیرازی و این از مهم ترین اهداف ما بوده است.
                                     
همچنین در این مراسم نواب قائدی عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: ما در ابتدای شورای پنجم یک سری پروژه های ناتمامی که از شورای چهارم داشتیم با رویکرد اهداف خود بدون هیچ‌گونه موضعی پروژه ها را به پایان برسانیم .
 
او گفت : امروزه پروژه هایی که افتتاح می‌شود بدون نقص ، به طور کامل است که شاهد خواهید بود پروژه هایی را که در چندین ماه آینده افتتاح خواهد می‌شوند برای رفاه حال شهروندان شیرازی خواهد بود .
 
گفتنی است به همت شهرداری شیراز افتتاح بسیاری از،پروژه ها رقم خورده است همچون باغ بانوان ، پیاده راه سلامت احمدبن موسی اینها پروژه هایی است که مردم شهر شیراز بتوانند استفاده کنند .... و با وجود شرایط سخت اقتصادی با همت عزیزان این پروژه ها انجام شد .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
288 کلیک ها  سه شنبه, 12 مرداد 1400 21:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا