دغدغه شورای پنجم شیراز برای توزیع عادلانه امکانات به ثمر نشست

دغدغه شورای پنجم شیراز برای توزیع عادلانه امکانات به ثمر نشست
   
دغدغه شورای پنجم شیراز برای توزیع عادلانه امکانات به ثمر نشست |||| ||||

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه  شورای پنجم در چهار سال گذشته خواست و مطالبات مردم را در اولویت قرار داد، افزود: از نخستین روزهای آغاز به کار این شورا توزیع عادلانه امکانات شهری دغدغه مهمی بود که با همکاری مجموعه مدیریت شهری به خوبی سیاست‌گذاری و اجرا شد. 

سولماز دهقانی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۸ شیراز، بافت تاریخی را قلب تپنده و از ارزش‌های هر شهر دانست و افزود: خوشبختانه در شهر شیراز بنا به رویکرد شورای پنجم در حوزه مسائل فرهنگی اتفاقات مثبتی در بافت تاریخی رخ داده است. 

به گزارش  راستین آنلاین به نقل از شورای شیراز، دهقانی با قدردانی از شهردار کلانشهر شیراز و نیز شهردار منطقه ۸، تلاش‌های آنان را در راستای ایجاد تغییرات اساسی در بافت تاریخی ستود و ابراز داشت: امروز شاهد آن هستیم که فضای مرده‌ای که قبلا پارکینگ بود، به فضای زنده شهری بدل شده و در آینده نزدیک و با کمرنگ شدن سلطه ویروس کرونا شاهد آن خواهیم بود که شهروندان شیرازی و نیز گردشگران داخلی و خارجی از آن بهره می‌گیرند.

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز زیباسازی و بازآفرینی سراهای روغنی، گمرک، احمدی و دیگر گذرهای تاریخی شیراز را زمینه‌ای برای درک و دریافت هویت شهری و ثروت‌های کلانشهر شیراز دانست. 

دهقانی با اشاره به اینکه امروز در هر یک از مناطق و محلات شهر پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی در حال اجراست، ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های نیمه‌تمام شورای پنجم تداوم یابد و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار گیرد. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اذعان کرد: بسیار علاقه‌مند بودیم که پروژه سینما جوان در محله کوزه‌گری و تیاتر نصر که دو پروژه مهم فرهنگی شورا که مبتنی بر سیاست‌های چهارساله اخیرکلنگ‌زنی شده‌اند، به بهره‌برداری رسند؛ اما امروز چشم داریم که بدون ایجاد هیچ تغییری و با همان هدفی که روز نخست برای آن‌ها در نظر گرفته شده در آینده‌ای نزدیک در اختیار شهروندان قرار گیرد. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
201 کلیک ها  یکشنبه, 10 مرداد 1400 11:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا