سامانۀ کارآموزی و شبکۀ اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز راه اندازی شد

سامانۀ کارآموزی و شبکۀ اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز راه اندازی شد
   
سامانۀ کارآموزی و شبکۀ اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز راه اندازی شد |||| ||||

مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز گفت: سامانۀ کارآموزی و شبکۀ دانش‌ آموختگان، ویژه‌ی دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه، راه اندازی شد.

به گزارش راستین آنلاین افضلی شنبه ۹ مرداد به خبرنگاران گفت: سامانۀ دانش‌آموختگان از سامانه‌های پورتال جامعی هست که یکی از شرکت‌های خصوصی بین‌المللی برای تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ کشور طراحی و اجرا کرده و از نظر مالی، ازسوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت می‌شود.

وی افزود: مخاطبان سامانۀ نام‌برده، دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هستند؛ بدین‌ترتیب که داده‌های ورودی، از سمت دانشگاه شیراز به این سیستم و سامانه وارد شده است و دانش‌آموختگانی که عضو این سامانه می‌شوند، اطلاعاتشان از سمت سامانه تأیید می‌شود و مشخص است که به‌طور قطع از دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هستند.

مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز افزود: دانش‌آموختگان از طریق این سامانه یکدیگر را پیدا می‌کنند و دانشگاه هم می‌تواند از خروجی‌های خاص خود برخی اطلاعات لازم را نیز به دست بیاورد. همچنین، دانش‌آموختگان برحسب رزومه‌ای که در این سامانه تکمیل می‌کنند، می‌توانند از طرف شرکت‌ها پیشنهادهای کاری و منابع اشتغال را دریافت کرده و در هر زمینه‌ای که مدنظر ایشان بود، اقدام نمایند.

افضلی استفاده از این سامانه را در زمینه‌ی اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز گامی بسیارمهم دانست و گفت: کارفرمایانی که به‌طور خاص هدفشان دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز است نیز از این طریق به هدف خود دست می‌یابند.

مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز گفت: با اجرای این طرح دانشگاه هم می‌تواند پس از مدتی، به این موضوع پی ببرد که چه تعداد از دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز و در چه محل‌هایی شاغل هستند. علاوه‌بر آن، شاغلین و دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هم می‌توانند هم‌افزایی ایجاد کنند و درصورت لزوم، برای دانشگاه شیراز و حتی شهر شیراز مفید باشند و کمک‌های شایان توجهی را داشته باشند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
183 کلیک ها  شنبه, 09 مرداد 1400 13:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا