نقش مؤثر اجرای طرح «همیاران مهربان ترافیک» در ترویج رعایت قوانین رانندگی

نقش مؤثر اجرای طرح «همیاران مهربان ترافیک» در ترویج رعایت قوانین رانندگی
   
نقش مؤثر اجرای طرح «همیاران مهربان ترافیک» در ترویج رعایت قوانین رانندگی |||| ||||

شهردار شیراز گفت:حضور مردم در رده های مختلف سنی در «همیاران مهربان ترافیک»، این پیام را به ما منتقل می کند که همگی باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.

 

به گزارش راستین آنلاین حیدر اسکندرپور ضمن تقدیر از «همیاران مهربان ترافیک» گفت: به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز فرصتی فراهم شده که در کنار پلیس راهور از مشارکت همیاران مهربان ترافیک در زمینه تشویق مردم به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی استفاده می شود.

شهردار شیراز افزود: در شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران و به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز، شاهد اقدامات فرهنگی همچون حضور تعدادی از خیرین فرهنگی در تقاطعات مرکزی شهر و تسهیل ترافیک هستیم که این امر موجب ارتقای فرهنگی عابرین پیاده و رانندگان می شود.

وی اضافه کرد: اقدام مناسبی که در شیراز انجام شده این است که خیرین در حوزه فرهنگی نیز ورود پیدا کرده اند و از مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز که بانی این کار خیر شده، تقدیر می کنیم.

 شهردار شیراز عنوان کردد: حضور مردم در رده های مختلف سنی در «همیاران مهربان ترافیک»، این پیام را به ما منتقل می کند که همگی باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم و اگر عابرین پیاده و رانندگان وسایل نقلیه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، بخش زیادی از نابسامانی های ترافیکی در شهر و تصادفات کنترل می شود.

اسکندرپور با بیان اینکه شهرداری در کنار مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز است، گفت: در حوزه ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی طبق تفاهم نامه ای زمین را شهرداری فراهم می کند، خیرین سرمایه گذاری را انجام می دهند و مدیریت و نظارت بر نحوه عملکرد توسط مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز انجام می شود که مجموعه ورزشی «ماهان» در «مهدی آباد» نمونه آن است.

خاطر نشان می شود، بازدید و تقدیر شهردار شیراز، از «همیاران مهربان ترافیک» با حضور جمعی از مدیران شهرداری، «نواب قائدی»، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و اعضای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ ساز در چهارراه «پیروزی» شیراز انجام شد و طرح «همیار مهربان ترافیک» با مشارکت پلیس راهور استان فارس، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز  و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس نزدیک به ۶ سال و برای اولین بار در سطح کشور در حال اجرا است و بیش از ۳۵۰ نفر در این زمینه از بین شهروندان شهر شیراز و اقشار مختلف مردم آموزش دیده اند که به صورت داوطلبانه با کمک پلیس به ترافیک شهر کمک می کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
446 کلیک ها  سه شنبه, 05 مرداد 1400 11:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا