تعیین مدت دو ماهه برای رفع بوی فاضلاب پیرامون فرودگاه شیراز

تعیین مدت دو ماهه برای رفع بوی فاضلاب پیرامون فرودگاه شیراز
   
تعیین مدت دو ماهه برای رفع بوی فاضلاب پیرامون فرودگاه شیراز |||| ||||

اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با پیگیری در سال گذشته، قدم های مثبتی به منظور الزام مدیریت صحیح فاضلاب در مجموعه فرودگاه شهید دستغیب، برداشته است.

 

به گزارش راستین آنلاین حمید ظهرابی پس از بازدید از نقاطی که فاضلاب خام بهداشتی وارد محوطه فرودگاه می شود و بررسی اقدامات انجام شده، در جلسه ای که با حضور مسئولین امر برای بررسی بیشتر همین موضوع برگزار شد، با تاکید بر اینکه دفع نامناسب فاضلاب علاوه بر مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی باعث پراکنش بوی نامطبوع در فرودگاه شده بود که این زیبنده شهر شیراز نیست، بر ضرورت تعیین تکلیف نهایی پروژه های باقیمانده تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مراکز نظامی مجاور این فرودگاه و سایر کاربری‌ها و شرکت های مستقر در مجموعه فرودگاه حداکثر ظرف مدت دو ماه باید نسبت به تکمیل و مرمت شبکه های داخلی جمع اوری فاضلاب بهداشتی خود و مدیریت اصولی آن اقدام نمایند.

ظهرابی بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با تشکیل جلسات متعدد و پیگیری های مستمر به عمل آمده در سال گذشته قدم های مثبتی به منظور الزام مدیریت صحیح فاضلاب در مجموعه فرودگاه شهید دستغیب، برداشته است.

 شایان ذکر است چندین شرکت هواپیمایی مستقر در مجموعه فرودگاه و مراکز نظامی اطراف آن در سالیان گذشته به دلیل عدم دفع و مدیریت اصولی فاضلاب، موجب آلودگی زیست محیطی رودخانه چنار راهدار شده و همچنین باعث انتشار بوی نامطبوع در مجموعه فرودگاه می شدند که با همت و تلاش بسیار، بخش اعظمی از فاضلاب های مذکور مدیریت شده و مابقی نیز در مراحل پایانی است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
334 کلیک ها  سه شنبه, 05 مرداد 1400 09:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا